Google censurerar allt.

superkuken
Medlem
Reg: 22 dec 2018
 gillade inlägg: 1 gång

Inlägg av superkuken » 22 maj 2019, 13:40

turtle skrev:
22 maj 2019, 11:43
Har jag sagt emot det du pekar ut?

Kvittar hur många sidor jag orkar bläddra igenom, jag ska kunna bläddra mer än 20 sidor på något med 100000000 tals resultat.
Jag har förklarat varför man gör som man gör. Detta berör du inte öht, utan fortsätter bara mala på som en repig lp-skiva. Att du igen säger att du "ska" kunna bläddra igenom mer än 20 sidor visar att du antingen fullständigt skiter i förklaringen, alternativt inte förstår den.

Du är en lustig filur. Du kräver av Google att de ska slösa enorma resurser på något som ingen kommer att använda. Tycker du verkligen att det är vettigt?
Jag bad inte heller om dina frågor i andra tråden, undra vem som är korkad. Klart man inte orkar svara på din nonsens för alltid.
Du startar en tråd på ett diskussionsforum där du presenterar "bevis" för en platt jord. Det är i praktiken att be om frågor. Du måste inte svara, men om du inte svarar går det inte att tolka på så många andra sätt än att du inte har något svar.
Vill du svara på varför du tycker min platt jords tråd inte ska få synas i en platt jord sökning?
Det har jag inte sagt.
Varför tycker du att bara dom som redan har en viss kunskap ska kunna hitta den?
Det har jag inte heller sagt. Det är bara en nödvändig konsekvens av hur sökmotorer fungerar.
Om någon nyfiken skriver platt jord borde dom iaf ha en chans att hitta min tråd.
Men i så fall så kan ju du ta och skriva en sökmotor som gör detta. Vem vet? När du har misslyckats kanske du förstår varför det inte skulle funka. Ett litet tips: Sökmotorer har väldigt komplexa algoritmer, men i princip räknas rankingen ut genom att titta på hur många sidor som länkar till din tråd. Den tittar även på hur hög rankingen är hos dessa sidor. Så om många sidor med hög ranking länkar till din tråd kommer även din tråd att få hög ranking.

turtle
Medlem
 Gillat: 18 gånger

Inlägg av turtle » 22 maj 2019, 16:03

superkuken skrev:
22 maj 2019, 13:40
Jag har förklarat varför man gör som man gör. Detta berör du inte öht, utan fortsätter bara mala på som en repig lp-skiva. Att du igen säger att du "ska" kunna bläddra igenom mer än 20 sidor visar att du antingen fullständigt skiter i förklaringen, alternativt inte förstår den.
Ja, jag skiter fullständigt i förklaringen. Jag ser att deras lösning skapar problem, och en lösning som skapar problem är en dålig lösning, eller hur?
Du är en lustig filur. Du kräver av Google att de ska slösa enorma resurser på något som ingen kommer att använda. Tycker du verkligen att det är vettigt?
Menar du att ingen någonsin har gått mer än 20 sidor på en sökning?
Du startar en tråd på ett diskussionsforum där du presenterar "bevis" för en platt jord. Det är i praktiken att be om frågor. Du måste inte svara, men om du inte svarar går det inte att tolka på så många andra sätt än att du inte har något svar.
Jag svarar gärna på andras frågor, du däremot får presentera bevis för det du är så säker på.
Det är bara en nödvändig konsekvens av hur sökmotorer fungerar.
det är en konsekvens men den är inte nödvändig, man kan lätt lägga till fler.

superkuken
Medlem

Inlägg av superkuken » 23 maj 2019, 00:01

turtle skrev:
22 maj 2019, 16:03
Ja, jag skiter fullständigt i förklaringen. Jag ser att deras lösning skapar problem, och en lösning som skapar problem är en dålig lösning, eller hur?
Jo, som vanligt skiter du fullständigt i hur verkligheten ser ut. Lösningen skapar i stort sett inga problem alls.
Menar du att ingen någonsin har gått mer än 20 sidor på en sökning?
Det finns det säkert några som har gjort, men de är så få att de är helt försumbara.
Jag svarar gärna på andras frågor, du däremot får presentera bevis för det du är så säker på.
Du svarar inte speciellt gärna på frågor nej. Flera av mina direkta frågor till dig i dina plattjordstrådar har du helt ignorerat men fortsätt mala på. Men det känns rätt värdelöst att sitta i den här tråden och diskutera det.
det är en konsekvens men den är inte nödvändig, man kan lätt lägga till fler.
Fast om detta vet du ju faktiskt inte ett enda jävla jota. Som nämnts i artikeln jag länkade skulle det kunna ge problem med DOS-attacker.

turtle
Medlem

Inlägg av turtle » 23 maj 2019, 09:47

Du är försumbar.

Att det av någon anledning skulle vara omöjligt att lägga till fler sökresultat tror jag inte på en sekund, om det nu är så så får någon annan förklara det för mig, "sugerkuken" kan jag omöjligt ta seriöst.

superkuken
Medlem

Inlägg av superkuken » 23 maj 2019, 11:41

turtle skrev:
23 maj 2019, 09:47
Du är försumbar.

Att det av någon anledning skulle vara omöjligt att lägga till fler sökresultat tror jag inte på en sekund, om det nu är så så får någon annan förklara det för mig, "sugerkuken" kan jag omöjligt ta seriöst.
Och så slutar det precis som det alltid gör. Jag är då inte förvånad.

turtle
Medlem

Inlägg av turtle » 23 maj 2019, 12:08

sugerkuken skrev:
23 maj 2019, 11:41
Glug glug glug glöööö
Prata inte med mat i munnen.

Och välkommen att med empiri bevisa min andra tråd fel.

superkuken
Medlem

Inlägg av superkuken » 23 maj 2019, 14:32

turtle skrev:
23 maj 2019, 12:08
Prata inte med mat i munnen.

Och välkommen att med empiri bevisa min andra tråd fel.
Vilket jag redan har gjort. Har massa frågor jag har ställt till dig om dina s.k. bevis som du inte har svarat på.

turtle
Medlem

Inlägg av turtle » 23 maj 2019, 14:56

sugerkuken skrev:
23 maj 2019, 14:32
Vilket jag redan har gjort. Har massa frågor jag har ställt till dig om dina s.k. bevis som du inte har svarat på.
Som sagt jag bad inte om dina frågor, kolla upp vad empiri betyder, och använd sedan det för at överbevisa den empiri jag lagt fram.
Du spelar så smart men missförstår de simplaste uttalanden, man kan nästan tro du gör det med flit.

Sluta nu gå OT här, har du något bevis för bollen går du till rätt tråd. Annars tar jag förgivet att du inte har något.

superkuken
Medlem

Inlägg av superkuken » 23 maj 2019, 15:37

turtle skrev:
23 maj 2019, 14:56
Som sagt jag bad inte om dina frågor, kolla upp vad empiri betyder, och använd sedan det för at överbevisa den empiri jag lagt fram.
Du spelar så smart men missförstår de simplaste uttalanden, man kan nästan tro du gör det med flit.

Sluta nu gå OT här, har du något bevis för bollen går du till rätt tråd. Annars tar jag förgivet att du inte har något.
Precis som du säger är det OT här, men det kanske känns bättre att klaga på mig här istället för i de rätta trådarna där de som läser bara behöver skrolla lite för att se hur du ignorerar obekväma frågor? Som sagt, svara i de trådarna istället för att tjafsa om det här.

Skriv svar