Terror

turtle
Medlem
Reg: 22 dec 2018
 Gillat: 18 gånger
 gillade inlägg: 1 gång

Inlägg av turtle » 12 aug 2019, 01:21

Parkeringsvakt skrev:
12 aug 2019, 01:06
Jag brukar tänka att det är lite som Mr Bean: om du hade stått utanför någons lägenhet för att avlyssna honom, hur löjligt hade inte det varit? Men grejen är att du 1) vill ha kontakt med dem, och 2) visa svaghet. Du kanske har ett utåtagerande beteende som du har svårt att låta bli att "lagra undan"? Om det är en medveten teknik, så är den din.

Det är ungefär mitt problem i alla fall, man kan bara dela med sig av det man vet, och att skriva som en legitimerad psykiatriker ger bättre tittarsiffror :D
Dom står inte utanför dörren och lyssnar, dom är i grannlägenheten. Jag skrev inte för att övertyga någon om saken, jag vet hur det låter, och ni får tro vad ni vill, jag skrev för att folk ska kunna koppla vad som hänt ifall något händer, därmed namn och personnummer, tror du verkligen jag skulle skriva ut det om det fanns risk att det bara va paranoia? Det finns fler som utsatts för exakt samma händelser, en censurgrupp terroriserar sveriges oliktänkande. Vänta tills nån kastar insekter på ditt fönster du.

Parkeringsvakt
Medlem
Reg: 23 jul 2019
 Gillat: 9 gånger
 gillade inlägg: 2 gånger

Inlägg av Parkeringsvakt » 12 aug 2019, 01:46

turtle skrev:
12 aug 2019, 01:21
Dom står inte utanför dörren och lyssnar, dom är i grannlägenheten. Jag skrev inte för att övertyga någon om saken, jag vet hur det låter, och ni får tro vad ni vill, jag skrev för att folk ska kunna koppla vad som hänt ifall något händer, därmed namn och personnummer, tror du verkligen jag skulle skriva ut det om det fanns risk att det bara va paranoia? Det finns fler som utsatts för exakt samma händelser, en censurgrupp terroriserar sveriges oliktänkande. Vänta tills nån kastar insekter på ditt fönster du.
Jag väntar tills någon gör det och återkommer då.

Användarvisningsbild
C.G.Jung
Medlem
Reg: 01 mar 2019
 Gillat: 2 gånger
 gillade inlägg: 4 gånger

Inlägg av C.G.Jung » 13 aug 2019, 14:08

turtle skrev:
11 aug 2019, 22:02
(jag ber om ursäkt för att jag drar upp personligt skit, och att jag kommer dubble eller tripple posta detta i fler av mina trådar för att jag är rädd att det någon gång i framtiden raderas från internet, det betyder kanske inte så mycket i verkligheten att det står här, vill dom mörda mig så lär dom väll göra det nån gång, men för mig känns det iaf lite tryggare om folk kan veta vad som hänt ifall jag skulle försvinna plötsligt.)

Så till dom som vill mig illa; Jag har sagt nu att jag inte ska skriva mer om konspirationer. Att ni vill se mig död har jag förstått, men jag kommer inte ut till er och ni kommer inte in till mig som det ser ut just nu, det tidigare mordet i samma hus försvårar nog saken, kan kan ni säkert, men jag tror inte jag är värd problemet. Så om jag ska sluta skriva om konspirationer så får ni sluta trakassera eller göra illa mig och alla jag känner, inclusive mammas katt. Så länge ni håller er och era maskiner borta från mig och alla jag känner, så ska jag inte skriva mer om det. Vi får se imorgon hur man väljer att svara, jag vill ha tystnad och tomt i grannlägenheten. Om ni ska sitta och trakassera mig med pip ljud och avlyssning trots att jag ger mig vika, kan jag inte längre se nån logik i att fortsätta böja mig, och kan lika gärna skriva så mycket jag kan innan ni får tag i mig.

(P.S jag förstår att det jag pratar om får mig att låta som en paranoid pundare och det är väll det dom räknar med. Men jag vet att dom lysnar på mina andetag, hur löjligt det än låter, och jag kan höra pipen från tekniken förfölja mig, om jag lyckas bli av med dom så försvinner pipet eller så hör jag hur det söker runt i rummet. Dom bakar undan maskinen när jag äter eller röker, vilket är förståligt ett vidrigt ljud att vara för nära. Ja det finns säkert detaljer jag missat, men hoppas jag blir förstådd iaf.)
Vill du inte komma och diskutera psykologi med oss?

turtle
Medlem

Inlägg av turtle » 13 aug 2019, 16:11

C.G.Jung skrev:
13 aug 2019, 14:08
Vill du inte komma och diskutera psykologi med oss?
Du behöver inte tro på det jag skrivit, mitt psyke är fullt kapabel att se skillnad på verklighet och fantasi. Sök efter andra som rapporterat om exakt samma händelser.

Kanske herr jung vill kommentera på mina länkar i ts????

turtle
Medlem

Inlägg av turtle » 13 aug 2019, 16:23

Ska också tillägga att jag fått ett möjligt hot här strax innan min granne dog, det är ingen anklagelse då jag så klart inte har bevis för något som hänt, där superkuken nämner min hem stad (Motala) i ett av sina exempel. Vilket jag ignorera och började kalla han för sugerkuken. Sen dör min granne, och sedan upplever jag exakt samma skit andra rapporterat.

Skriv svar