18 år sen WTC kollapsade

Användarvisningsbild
C.G.Jung
Medlem
Dat: 01 mars 2019

Oläst inlägg 24 sep 2019, 17:04

turtle skrev:
24 sep 2019, 16:22
Ibland får man, men för det mesta inte, det är därför konspirations delen har en egen tråd för just länkar.

Kolla moderator "gason"s senaste inlägg. "länkpost raderad". Varför? Fråga han varför.

Edit.
För det mesta kanske också är fel utryckt, men problemet är att man har regler mot länkpostar. Så här står det.

Kanske inte låter så dumt genom deras egna regler, men den har makten att ibland bromsa informations flödet.
Nu vill jag förstå en sak. Om jag påstår en sak och någon vill ha verifiering för mitt påstående får jag backa upp det med en länk i en annan tråd där dom har länksamlingar? Då måste den som vill ha verifiering gå in i tråden om länksamlingar?

Användarvisningsbild
C.G.Jung
Medlem

Oläst inlägg 24 sep 2019, 17:07

Vad som ligger bakom 9/11 tror jag många smarta och granskande personer vet att det inte är konspiration i botten utan USA själva ligger bakom det. De som gömmer sig bakom det är judarna. Lite off topic kanske men Flashback ägs och styrs av en jude.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Dat: 22 december 2018

Oläst inlägg 24 sep 2019, 17:21

C.G.Jung skrev:
24 sep 2019, 17:04
Nu vill jag förstå en sak. Om jag påstår en sak och någon vill ha verifiering för mitt påstående får jag backa upp det med en länk i en annan tråd där dom har länksamlingar? Då måste den som vill ha verifiering gå in i tråden om länksamlingar?
Nej då ska det gå bra, men om du vet hur vissa mods utnyttjar regler för att få sin vilja igenom så bör du förstå att denna regel används lika dant.
C.G.Jung skrev:
24 sep 2019, 17:07
Vad som ligger bakom 9/11 tror jag många smarta och granskande personer vet att det inte är konspiration i botten utan USA själva ligger bakom det.
Men som sagt, det är ändå en konspiration. Eller tror du planen kommer från 1 enda person? Eller att den inte diskuterats i hemlighet?

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Dat: 24 april 2019

Oläst inlägg 24 sep 2019, 20:05

C.G.Jung skrev:
24 sep 2019, 17:07
Vad som ligger bakom 9/11 tror jag många smarta och granskande personer vet att det inte är konspiration i botten utan USA själva ligger bakom det. De som gömmer sig bakom det är judarna. Lite off topic kanske men Flashback ägs och styrs av en jude.
Jag har alltid misstänkt att en rik jude är ägare till Flashback men låter Jan styra forumet. Juden bryr sig inte om pengarna utan själva informationen. Efter bara något år Flashback registrerar sig i Jew York arkiveras delforumet antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden.

Användarvisningsbild
C.G.Jung
Medlem

Oläst inlägg 07 okt 2019, 20:16

turtle skrev:
24 sep 2019, 17:21
Nej då ska det gå bra, men om du vet hur vissa mods utnyttjar regler för att få sin vilja igenom så bör du förstå att denna regel används lika dant.

Men som sagt, det är ändå en konspiration. Eller tror du planen kommer från 1 enda person? Eller att den inte diskuterats i hemlighet?
USA har inte lämnat Irak och Afghanistan efter 17 år sen dem invaderade både länderna. Lite för mycket för två torn?

Användarvisningsbild
C.G.Jung
Medlem

Oläst inlägg 07 okt 2019, 20:17

Slaktaren skrev:
24 sep 2019, 20:05
Jag har alltid misstänkt att en rik jude är ägare till Flashback men låter Jan styra forumet. Juden bryr sig inte om pengarna utan själva informationen. Efter bara något år Flashback registrerar sig i Jew York arkiveras delforumet antisemitism, sionism och judiska maktförhållanden.
Så är det och du har helt rätt. Att vissa kan tänka samma sak. Av den anledningen älskar jag psykologi. ;)

Användarvisningsbild
turtle
Medlem

Oläst inlägg 07 okt 2019, 21:39

C.G.Jung skrev:
07 okt 2019, 20:16
USA har inte lämnat Irak och Afghanistan efter 17 år sen dem invaderade både länderna. Lite för mycket för två torn?
Om det här är ett argument mot att det skulle vara en konspiration så föreslår jag att du kollar upp definitionen av ordet.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Dat: 24 april 2019

Oläst inlägg 12 okt 2019, 09:04

C.G.Jung skrev:
07 okt 2019, 20:17
Så är det och du har helt rätt. Att vissa kan tänka samma sak. Av den anledningen älskar jag psykologi. ;)
Skjutningen i Tyskland mot judar. Flashback modsen kör verkligen hårt i den tråden men alla andra terrordåd utförda av muslimer har alltid varit slappt hanterat.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem

Oläst inlägg 12 okt 2019, 13:39

Slaktaren skrev:
12 okt 2019, 09:04
Skjutningen i Tyskland mot judar. Flashback modsen kör verkligen hårt i den tråden men alla andra terrordåd utförda av muslimer har alltid varit slappt hanterat.
https://www.friatider.se/judar-i-sverig ... sbevakning

Skriv svar

Återgå till "Naturkatastrofer & Olyckor"