Bellator

Träningsklubbar
Ak47
Medlem
Reg: 19 dec 2018
 gillade inlägg: 4 gånger

Inlägg av Ak47 » 01 feb 2019, 03:57

Bellator är motsvarigheten till UFC men UFC är den som dominerar med sina stjärnor.

Första gången jag såg på Bellator var galan Bellator 214, min favorit Fedor gick sin match som han tyvärr torskade mot Bader. Han som dömde matchen, var han inte domare på UFC rätt nyligen?

Hur går Fedor ner på en smäll som inte har full kraft och dessutom träffar högt upp över näsan, inte käken? Hur som helst så var det väldigt sorgligt att se Fedor åka på strykt. så enkelt också. RIP MMA för att ha förlorat en så stor fighter som skrivit historia.

För den som inte sett. https://www.mma-core.com/videos/Fedor_E ... 4/10279837

Användarvisningsbild
Gustavsson
Medlem
Reg: 21 dec 2018

Inlägg av Gustavsson » 01 feb 2019, 20:10

Ak47 skrev:
01 feb 2019, 03:57
Bellator är motsvarigheten till UFC men UFC är den som dominerar med sina stjärnor.

Första gången jag såg på Bellator var galan Bellator 214, min favorit Fedor gick sin match som han tyvärr torskade mot Bader. Han som dömde matchen, var han inte domare på UFC rätt nyligen?

Hur går Fedor ner på en smäll som inte har full kraft och dessutom träffar högt upp över näsan, inte käken? Hur som helst så var det väldigt sorgligt att se Fedor åka på strykt. så enkelt också. RIP MMA för att ha förlorat en så stor fighter som skrivit historia.

Har du tänkt på att det är 100 kilo som flyger mot ditt face? 100 kilo som träffar skallen får ner dig oavsett vart den träffar.

Förövrigt har jag inte koll på Fedor, måste vara någon gammal fighter.

Ak47
Medlem
Reg: 19 dec 2018

Inlägg av Ak47 » 02 feb 2019, 22:08

Gustavsson skrev:
01 feb 2019, 20:10
Ak47 skrev:
01 feb 2019, 03:57

Har du tänkt på att det är 100 kilo som flyger mot ditt face? 100 kilo som träffar skallen får ner dig oavsett vart den träffar.

Förövrigt har jag inte koll på Fedor, måste vara någon gammal fighter.
Tänkte inte tillräckligt att hundra kilo flyger mot ens ansikte men du har rätt. 100 kilo fäller många.

Vet du vem Mike Tyson är?

Användarvisningsbild
Gustavsson
Medlem
Reg: 21 dec 2018

Inlägg av Gustavsson » 14 feb 2019, 22:41

Ak47 skrev:
02 feb 2019, 22:08

Vet du vem Mike Tyson är?
Hur så?

Skriv svar