Fler har börjat joina oss

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#73 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 mar 2020, 02:36

Gnomeish skrev:
26 mar 2020, 02:01
Jag har hängt på flashback med olika nick som bytts ut vartefter de bannats sedan 2006 och sorgset beskådat dess förfall. Fram till -09 nånting var det fortfarande bra men sedan började förfallet och det går fortare och fortare. De senaste två åren har de verkligen tappat i kvalitet tycker jag och numera ser jag alltid till att ha min adblocker på när jag besöker sidan. Inte en spänn ska de få från mig iaf.

Det fetade är något jag också reflekterat över.

MVH/Gnomeish
Från hans första inlägg om donationer, jag åter citerar han:
Flashback har ingen betalvägg. Att vara medlem är gratis. Så kommer det alltid att vara. Vi vill samtidigt göra mycket mer. Vi tänker fortsätta att erbjuda en fri samhällsdebatt, utan yttre påverkan, som är öppen och tillgänglig för alla. Samtidigt så har vi mängder av idéer. Vi tror att vi skulle kunna bli så enormt mycket bättre. Men för att detta ska bli verklighet krävs större intäkter.
Fan jävla Friaordet, ta bort betalväggen och låt det bli gratis att bli medlem här som på hatforumet.

Det fetade, han tror att enormt mycket på att hans skulle kunna bli bättre men det behövs större intäkter, om inte större intäkter kommer inte kan det inte bli bättre, tolka hur du vill men jag har gjort min tolkning av vad han försöker säga.

2019-12-06 började Janne med lögnerna om att det krävs mer pengar för att göra forumet bättre,
Forumet gör fortfarande en förlust på drygt 100 000 kronor per månad. Samtliga donationer är än så länge orörda. Just nu gör vi en översikt gällande hårdvara och kommande investeringar.
Flashback har funnits i över 36 år, och forumet har snart funnits i 20 år. Flashback har inte lönsamhetskrav, och har inte krav från aktieägarna att göra vinst.
Vi säger så Janne. Hatforumet har inte lönsamhetskrav men ändå så har du och din fru plockat ut miljoner i löner samt aktieutdelningar varje år. Om det inte är lönsamhetskrav, vad är det då och varför har du fört över pengar till skatteparadiset Belize? Det kanske du också kan svara på?
2020-01-06 Vi har för tillfället beställt ett flertal nya hårddiskar, och ser just nu över en större beställning av ett flertal nya servrar.
Janne har skrivit flera inlägg om att köpa nya server men dom inläggen är redigerade av han själv, finns inget kvar där han nämner att flera servrar är beställda men det finns här i någon tråd man kan söka upp. Janne skrev varje gång att han har beställt nya server men när vi tog upp det här blev det antagligen för mycket för honom själv och att han kände sig tvungen med att komma på med ny lögn. Då blev lögnen detta:
Om forumet ska bli bättre, så behövs mer funktioner och ett mer användarvänligt gränssnitt. Det behövs drivas mer professionellt. Men sådant kostar pengar.
Denna månadens lögn. Vad nästa månades lögn blir vill jag inte tänka på.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#74 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 mar 2020, 03:46

Så här såg hatforumet ut för tio år sen, https://web.archive.org/web/20100813110 ... hback.org/
tio år senare https://web.archive.org/web/20200315091 ... hback.org/ inte så stor skillnad va? Men det är nu Janne vill fixa till användargränssnittet. Allt ska han ändra nu. Allt ska bli bättre nu. Alla ska få gröna skogar och guld. Förstå vilken lömsk människa han är.

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:
Dat: 25 mars 2020

#75 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Gnomeish » 26 mar 2020, 22:20

Slaktaren skrev:
26 mar 2020, 03:46
Så här såg hatforumet ut för tio år sen, https://web.archive.org/web/20100813110 ... hback.org/
tio år senare https://web.archive.org/web/20200315091 ... hback.org/ inte så stor skillnad va? Men det är nu Janne vill fixa till användargränssnittet. Allt ska han ändra nu. Allt ska bli bättre nu. Alla ska få gröna skogar och guld. Förstå vilken lömsk människa han är.
Men först måste han köpa en guldkedja till, och bredare fälgar till bilen. :lol:

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#76 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 mar 2020, 22:46

Gnomeish skrev:
26 mar 2020, 22:20
Men först måste han köpa en guldkedja till, och bredare fälgar till bilen. :lol:
Tror inte han har guldkedja på sig men jag stör mig enorm mycket på han när han hela jävla tiden ljuger. Jag förstår inte ens varför han tar upp vad han ska göra med forumet, det är väl hans egen sak och göra vad han vill? Har han inte pengar? Han har flera miljoner, det bara på han sig själv, han kommer aldrig ändå kunna slösa dom miljonerna. Men istället så lurar han alla och säger att hatforumet inte skulle vara vinstdrivande forum. Janne har tjänat miljoner på sitt hat, han är säkert god för mellan 17-22 miljoner men dom vill han inte röra. Han kan ta 100 tusen från dom pengarna och göra exakt vad han vill med forumet, skaffa server av guld men han vill hellre att andra ska stå för kostnaderna och fortsätta ljuga om att hatforumet inte skulle vara vinstdrivande.

Jag är inte avundsjuk men jag gillar bara inte när han hela tiden ljuger och säger att forumet går back varje månad bara för att han vill erbjuda "yttrandefrihet på riktigt"

Några siffror som jag orkar plocka fram till er:
  • 2 007
  • 2 260
  • 2 060
  • 1 831
  • 1 775
  • 2 079
  • 1 555
Hur ska siffrorna räknas undrar vissa kanske, det är miljoner. Om vi tar första som är 2 007 så betyder det två miljoner och sjuttio tusen kronor. Om vi tar sista på 1 555 så betyder det en miljon och femhundra femtiofem tusen kronor. Det är bara han och hans fru som plockat ut i lön, jag har inte tagit med aktieutdelning som Janne och hans fru plockat ut varje år utöver deras mångmiljonlöner.

Janne kan fortsätta skriva i tiggartråden om hur omtänksam han är och hur han vill utveckla forumet men om man skulle fråga om dom här siffrorna kommer han radera inlägget och banna den som frågar.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#77 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 mar 2020, 22:53

Vad Janne och hans fru plockat ut i aktieutdelning utöver deras mångmiljonlön då.

• 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 2 658
  • 500
jag tog inte med uppgifter för alla åren men i fem år tog dom ut en miljon kronor i aktieutdelning, ett av åren tog dom ut två miljoner, sexhundrafemtioåtta tusen kronor och något år tog dom ut bara femhundra tusen kronor.

Visst är det synd om Janne att han får lägga ut hundratusen kronor varje månad som hans hatforum går "back"?

Jag vill att alla ska veta vilken bedragare Jan Axelsson är, hur han lurar och manipulerar människor, pensionär till vanlig arbetande människa. Kan man inte ha en gnutta skam i kroppen, ärligt?

Newday
Medlem
Reaktioner:
Dat: 15 november 2019

#78 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Newday » 27 mar 2020, 07:39

Slaktaren skrev:
26 mar 2020, 22:53
Vad Janne och hans fru plockat ut i aktieutdelning utöver deras mångmiljonlön då.

• 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 1 000
  • 2 658
  • 500
jag tog inte med uppgifter för alla åren men i fem år tog dom ut en miljon kronor i aktieutdelning, ett av åren tog dom ut två miljoner, sexhundrafemtioåtta tusen kronor och något år tog dom ut bara femhundra tusen kronor.

Visst är det synd om Janne att han får lägga ut hundratusen kronor varje månad som hans hatforum går "back"?

Jag vill att alla ska veta vilken bedragare Jan Axelsson är, hur han lurar och manipulerar människor, pensionär till vanlig arbetande människa. Kan man inte ha en gnutta skam i kroppen, ärligt?
Jag förstår varför du blir arg på lögnaren janne.

Hur går det med polisanmälan admin? Det har gått 10 månader och inget nytt från dig.

(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - del 4 Är polisanmälan "nedlagd"?

Newday
Medlem
Reaktioner:

#79 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Newday » 27 mar 2020, 07:40

Newday
Medlem
Reaktioner:

#80 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Newday » 27 mar 2020, 15:24

Hur går det med polisanmälan admin? Det har gått 10 månader och inget nytt från dig.

(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - del 4 Är polisanmälan "nedlagd"?
Den som frågade hur det går med polisanmälan blev bannad för kfk och inläggen togs bort.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#81 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Slaktaren » 27 mar 2020, 19:10

Newday skrev:
27 mar 2020, 15:24
Den som frågade hur det går med polisanmälan blev bannad för kfk och inläggen togs bort.
Du får inte ifrågasätta admin, då är det kvantitet före kvalitet. Man är tvungen att bortse hans lögner, slänger man upp hans lögn upp i ansiktet på han bannas man för KFK. En sån råtta är Jan Axelsson.

Användarvisningsbild
Mirror
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#82 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Mirror » 27 mar 2020, 20:25

Slaktaren skrev:
Du gör bra jobb Slaktaren. Janne har satt pris på ditt huvud, han gillar inte när du jämt avslöjar hans lögner. Du tar kontrollen från honom vilket han ogillar.

Användarvisningsbild
Mirror
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#83 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Mirror » 27 mar 2020, 20:32

Slaktaren skrev:
Visste inte om att det gick söka på webarchive, klickar man på en av länkarna och längst ner på moderatorerna finns det en lista på 7 administratörer, jso och support, dom två administratörerna har inte postat något alls, har inte varit inloggade heller sen dess. https://web.archive.org/web/20110515144 ... oderatorer

Newday
Medlem
Reaktioner:

#84 Fler har börjat joina oss

Oläst inlägg av Newday » 28 mar 2020, 07:02

Slaktaren skrev:
27 mar 2020, 19:10
Du får inte ifrågasätta admin, då är det kvantitet före kvalitet. Man är tvungen att bortse hans lögner, slänger man upp hans lögn upp i ansiktet på han bannas man för KFK. En sån råtta är Jan Axelsson.

Varför tigga?
Flashback drog ju in 3,9 mille 2018. 2019:s resultat är inte offentliga ännu, tror det dröjer till Sep.-Okt nånting, men nästan 4 mille borde väl räcka ett tag?
Mods jobbar ju gratis och förbättringar ser vi ju inga. Behöver Axelson bredare fälgar till bilen? O.K. inget fel med det, men det borde väl ändå räcka och bli över till driften utan att behöva tigga?

En som skrev det på jannes forum. Det är skönt faktiskt hur många som egentligen vet vilken äcklig skitmänniska han är.

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"