Flashback vs Friaordet

Förslag och idéer om förbättring!
FBspararIP
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 7 gånger
 gillade inlägg: 3 gånger

Inlägg av FBspararIP » 30 jun 2019, 20:24

Tramssexuell skrev:
28 jun 2019, 22:35
Jag har brukat kolla tråden för avstängningar när jag har tråkigt, den senaste månaden har jag följt den dagligen, och tycker också det är ganska vanligt att användare som lyckats formulera stabil kritik mot forumet, dyker upp där efter några dagar.

Men vi kanske bara är tokiga :D
Det är admin Janne som är tokig, han har förlorat förståndet och vet inte längre vad han gör. Han kommer gå till historien som Sveriges största maskot.

Användarvisningsbild
Tramssexuell
Medlem
Reg: 27 dec 2018
 Gillat: 5 gånger
 gillade inlägg: 12 gånger

Inlägg av Tramssexuell » 01 jul 2019, 21:50

FBspararIP skrev:
30 jun 2019, 20:24
Det är admin Janne som är tokig, han har förlorat förståndet och vet inte längre vad han gör. Han kommer gå till historien som Sveriges största maskot.
Haha, att det kan vara självaste Axelsson som är admin är inget jag tänkt på förut :)
En gång var jag utklädd till mig själv.

superkuken
Medlem
Reg: 22 dec 2018
 gillade inlägg: 1 gång

Inlägg av superkuken » 07 jul 2019, 18:18

FBspararIP skrev:
28 jun 2019, 21:42
Du som älskar och försvarar Flashback in i livets slut,
Helt fel. Jag gillar Flashback, men har aldrig hävdat att det är perfekt. Finns mycket saker jag stör mig på där.
kan du svara varför alla som är lite kritiska o trådarna hatgrupp vill tysta Flashback åker just på KFK?? KFK: kvalitet före kvantitet. Har du sett hur andra som håller ryggen om admin/ Janne som tramsar får vara kvar?
Det kan jag inte, och jag tror helt enkelt inte att det är sant. Har själv varit kritisk mot Flashback i just de trådarna och har inte åkt på en KFK.

FBspararIP
Medlem
Reg: 09 dec 2018
 Gillat: 7 gånger
 gillade inlägg: 3 gånger

Inlägg av FBspararIP » 22 jul 2019, 15:59

Flashback har börjat tigga pengar av sina användare 🤣

Skriv svar