Flashback vs Friaordet

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
kuddkrigare
Avstängd
Dat: 05 november 2019

Oläst inlägg 10 nov 2019, 04:50

vinkork skrev:
10 nov 2019, 04:16
Jag har inte besökt Flashack på 4 månader, vad händer där nu för tiden? Är Stasi-ledaren och sin SS-soldater på frammarsch fortfarande?
Hur menar du?

vinkork
Medlem
Dat: 09 december 2018

Oläst inlägg 10 nov 2019, 04:52

kuddkrigare skrev:
10 nov 2019, 04:50
Hur menar du?
Om admin där fortfarande är lika grinig. Är det samma skit som diskuteras där, invandring och vem som sköt Hassan och var han bor,9 pers som bor i samma hus som Muhammed.

Användarvisningsbild
kuddkrigare
Avstängd

Oläst inlägg 10 nov 2019, 04:58

vinkork skrev:
10 nov 2019, 04:52
Om admin där fortfarande är lika grinig. Är det samma skit som diskuteras där, invandring och vem som sköt Hassan och var han bor,9 pers som bor i samma hus som Muhammed.
Vem är du?

vinkork
Medlem
Dat: 09 december 2018

Oläst inlägg 10 nov 2019, 05:00

kuddkrigare skrev:
10 nov 2019, 04:58
Vem är du?
Vad spelar det för roll? Är du spion från Flashback?

Användarvisningsbild
kuddkrigare
Avstängd

Oläst inlägg 10 nov 2019, 05:04

vinkork skrev:
10 nov 2019, 05:00
Vad spelar det för roll? Är du spion från Flashback?
Du missade den uppenbara frågan, vilket ord som skulle betonas: vem, är eller du.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Dat: 24 april 2019

Oläst inlägg 10 nov 2019, 17:09

kuddkrigare skrev:
10 nov 2019, 02:22
Jaha, är det där den s.k. SIG-gruppens sajt? Jag såg adressen nämnd i en Flashback-tråd som hette typ "Kent öppnar för debatt", och självklart hade den papperskorgats. Ska jag vara ärlig så ger jag mig inte in i den där jungeln längre, den verkar full av fula knep och det blir man inte lyckligare av. Men grattis till ett nytt forum, jättekul och internet behöver det.

Hackare har jag inget till övers för.

Jag misstänker att det är en retorisk fråga och att ett svar inte är nödvändigt, längre än så tänker jag inte sträcka mig i att fråga Jesus Gud Fader vad du menar, du skulle inte ha gjort det för mig, så resultatet blir att jag ändå svarar: förstår människorna på Flashback hur vidrigt de beter sig? Ja, det är jag övertygad om.
En grupp som är jobbiga tycker flashbacks admin. Men flashbacks admin kan inte förstå hur jobbig flashback är för många som förtalas.

Användarvisningsbild
kuddkrigare
Avstängd

Oläst inlägg 11 nov 2019, 01:01

Slaktaren skrev:
10 nov 2019, 17:09
En grupp som är jobbiga tycker flashbacks admin. Men flashbacks admin kan inte förstå hur jobbig flashback är för många som förtalas.
Det tror jag säkert han gör, han trivs nog med ett Flashback som fortsätter vara medborgargarde - police, judge, jury & executioner på samma gång - där han sitter i toppen och har sista ordet. Bättre än Aftonbladet, Expressen, SVT och i princip all annan media :lol: https://youtu.be/Sg14jNbBb-8

Samtidigt är det yttrandefrihet på riktigt och man bör väl kunna diskutera samma saker som vid matbordet, men när drevet går igång kan det bli obehagligt och ganska löjligt ibland. Det är inte precis självständigt tänkande människor som hänger på Flashback, och jag tror inte man vill ha sådana där heller.

Eller vad tror du?

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"