brightpear skrev: ↑01 dec 2019, 12:10
Du kallar det säkert nonsens bara för att jag inte håller med er flashback-hatare. Tydligen bara sådana som är välkomna här.
Jag köper för övrigt inte ditt argument om vad man bör kalla sådana som mig. När man skriver/anklagar någon för att vara just moderator, så är det det man menar. Inte någon som härjar och förstör. Jag har för övrigt verkligen bara ett konto.
Har ingen aning vad för poäng du försöker göra.
Förövrigt skrev jag i posten du svarar på att du är välkommen enligt mig, och admin har inte heller slängt ut dig, så ja, nonsens.
Admin väljer mods, han väljer mods som gaddar ihop sig och utnyttjar reglerna till max, modsen admin väljer har ett speciellt beteende och tankesätt, det gör admin med flit, han vill ha sådana mods, (ta exemplet med "madtop" längre bak i tråden för tydlighet på admins val av mods). Mods ser sedan ut att antingen stödja eller möjligen tom vara de användare som kan betraktas som flashbacks sunkigaste användare och även dem som bara är halv sunkiga. Hur kan det va att så många mods har ett så likt sätt att föra sig och förolämpa på som alla dessa troll konton som sunkar ner hela forumet? Antingen för att det är dem själva, eller för att det är deras polare. Modsen vill bli av med oss vanliga användare och behålla trollen, det för att admin valt dem som tänker så. Mods, admins och skit användare har ett mycket speciellt sätt att styra diskussioner och förolämpa på som inte är det minsta naturligt, ta bara en titta i alla klago trådar och se deras trolliga beteende, nyligen har du tom ett exempel från admin5. Sen finns ju finare sunkiga användare som beter sig lite bättre på ytan (som dig själv) men man kan efter en kort diskussion med er se att ni har samma tanke sätt som övriga mods/admins/sunktroll, ni har bara blivit tilldelade ett mindre aggressivt jobb, för att ge nyans(vi kan kalla din typ som beter sig ganska ok på ytan tempezzt typen, även om du nu är mer som mognameloner). Flashback består idag av väldigt få riktiga användare och majoriteten av konton styrs av en liten grupp som vill förstöra och förvirra, med lögner, korkade åsikter, fake rasism osv. Du stödjer allt det här, och vill att vi ska tro på att du bara är nån vanlig människa med skilljande åsikter, men de korkade åsikter ni för är inget som normalt existerar bland vår befolkning som ni vill ge sken av, det är friaordet bevis på, hit kommer vi vanliga användare som inte för korkade argument och påtvingade åsikter, några av er kommer hit med så klart och låtsas va en del av oss, men här blir det svårare för er att göra som ni vill.
Ser du nu min koppling som gör admins, mods, skitanvändare, till samma sak i min mening? Det bästa är väl att som slaktarn bara kalla er skitmänniskor, men de skitigaste människorna på flashback har stöd från både mods och admins, och får special behandling, tempezzt är ett bra exempel, och du låtsas nu att tempzzt bara har andra åsikter, men hans och dina åsikter är påtvingade och saknar logik, ni är inte en del av den vanliga befolkningen.
Så, för att säga det simpelt, flashbacks admins, mods och majoriteten av användarkonton är outsiders, inte del av den svenska befolkningen.
Och min stora poäng ger jag med ett citat från Mickael Jackson, som inte kan missförstås: "Alla i want too say is that they dont really care about us"
https://youtu.be/zFUvTE7TK6s
Men det gör friaordets admin. Du har frågat mig, jag har svarat, gillar du inte svaret borde du inte ha frågat, det är det bästa jag kan beskriva det jag ser. Finns säkert nån som kan förklara bättre om det inte duger.