Flashback vs Friaordet

Förslag och idéer om förbättring!
0koll
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 januari 2019

#805 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av 0koll » 01 jul 2020, 00:50

Slaktaren skrev:
30 jun 2020, 21:52
Dags för en liten uppdatering om hatforumet Flashback.

Förra årets balansräkning för hatforumet Flashback är inte vackra siffror att titta på hatforumet gjorde en förlust på
-1,300 000 kronor. Fast Janne och hans fru Angelina har tjänat enligt andra källor har paren en förmögenhet på runt allt från 15-25 miljoner kronor. Man ska få betalt för det man gör, men då ska man inte heller ljuga och ta människor för idioter som Jan gör hela tiden. Jan påstår att hatforumets värdegrund inte är att tjäna pengar, varför tog då Jan och hans fru ut var
480 000 kronor? Det är nästan en miljon kronor tillsammans. Nu har hatforumet en anställd till, vad den anställda gör är det ingen som vet. Även den anställda fick lön på lika mycket som ägarparet Jan och Angelina, löner tillsammans blir för alla tre
nästan 1,500 000 kronor. Det blir att lönerna var bra mycket viktigare än att bolaget inte betalade ut löner och hat-paret kunde leva ett tag på sina tillgångar. Hatforumet Flashback skulle då inte heller hamna på minus. Det jag misstänker att nu har Jan tänkt till lite och vet att det inte finns någon framtid för hatforumet Flashback och han påskyndar att tömma bolaget Flashback Media Group.
Plus minus några månader kommer hatforumet kasta in flaggan 2022.
Är medlemmarna så korkade att de inte förstår?

Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#806 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av FBspararIP » 01 jul 2020, 21:12

Slaktaren skrev:
18 jun 2020, 19:20
Du har rätt, i början av tråden har jag med bevis och bilder redan avslöjat att hatforumet Flashback är stulen på andras verk. Ett annat forum la ner precis när hatforumet dök upp, det forumet som lades ner hade slogan "Yttrandefrihet på riktigt" men när den lade ner tog Janne det.
Jan Axelsson kan säga att han är internets grundare, medlemmarna skulle säga WOW det hade jag ingen aning om. Du är geni hade dom sagt.
YTTRANDEFRIHET PÅ MINA VILLKOR!! På ditt forum hade jag inte fått ha din bild Jan :-D

Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:

#807 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av FBspararIP » 01 jul 2020, 21:13

0koll skrev:
01 jul 2020, 00:50
Är medlemmarna så korkade att de inte förstår?
Smarta är dom iaf inte hur mycket dom än vill påstå att dom är.
YTTRANDEFRIHET PÅ MINA VILLKOR!! På ditt forum hade jag inte fått ha din bild Jan :-D

Användarvisningsbild
FBspararIP
Medlem
Reaktioner:

#808 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av FBspararIP » 01 jul 2020, 21:33

Slaktaren skrev:
30 jun 2020, 21:52
Dags för en liten uppdatering om hatforumet Flashback.

Förra årets balansräkning för hatforumet Flashback är inte vackra siffror att titta på hatforumet gjorde en förlust på
-1,300 000 kronor. Fast Janne och hans fru Angelina har tjänat enligt andra källor har paren en förmögenhet på runt allt från 15-25 miljoner kronor. Man ska få betalt för det man gör, men då ska man inte heller ljuga och ta människor för idioter som Jan gör hela tiden. Jan påstår att hatforumets värdegrund inte är att tjäna pengar, varför tog då Jan och hans fru ut var
480 000 kronor? Det är nästan en miljon kronor tillsammans. Nu har hatforumet en anställd till, vad den anställda gör är det ingen som vet. Även den anställda fick lön på lika mycket som ägarparet Jan och Angelina, löner tillsammans blir för alla tre
nästan 1,500 000 kronor. Det blir att lönerna var bra mycket viktigare än att bolaget inte betalade ut löner och hat-paret kunde leva ett tag på sina tillgångar. Hatforumet Flashback skulle då inte heller hamna på minus. Det jag misstänker att nu har Jan tänkt till lite och vet att det inte finns någon framtid för hatforumet Flashback och han påskyndar att tömma bolaget Flashback Media Group.
Plus minus några månader kommer hatforumet kasta in flaggan 2022.

Nyckeltal 2019-12 (tkr)
Omsättning 942
Res. e. fin -1 319
Årets resultat -1 319
Summa tillgångar 2 558

Personalkostnader per anställd (tkr) 479, tre anställda. Summa: 1.437.000 kronor. Nästan 1.500.000. kronor.

Det är mycket frågor runt Flashback Media Group, här ligger en eller flera hundar döda.

Om någon kunde ställa frågan på Flashback varför tre personer plockar ut lön på nästan 1.500.000 kronor? 700.000 kronor mer en omsättningen.

Jag vet att admin, admin5, Regulus läser här varje dag, även andra medlemmar på Flashback, inte minst vår medlem superkuken som är medlem på Flashback. Speciellt Regulus och superkuken, är det inte helt uppriktigt att ni frågar på Flashback hur admin ser på Flashbacks framtid? Företaget Flashback går bara minus och som Slaktaren förutspår kommer Flashback inte överleva många år till, var det nödvändigt att ta ut två löner, Jan och Angela? Skulle inte Jan och Angela klara sig på 500.000 kronor?

2016
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 oktober 2019

#809 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av 2016 » 03 jul 2020, 17:13

Flashbacks framtid som tråd diskuteras på hatforumet. Det underliga är att admin har undvikit frågan om flashbacks framtid. Utan raljerar om skitsaker.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#810 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av turtle » 03 jul 2020, 18:22

2016 skrev:
12 jun 2020, 15:46
Är några här på Friaordet mods från hatforumet? Jag misstänker iaf en.
Vill du säga vem du misstänker? Jag misstänker flera, tror tyvär inte vi har så många medlemmar här som det kan verka, flera konton är infiltratörerer/proffsiga troll/shills.

Jag kan säga några medlemmar jag tror är riktiga medlemmar. Inte omöjligt att vissa är samma person på flera konton, vet ej, och uräkta om jag glömmer nån.

2016, newday, Slaktaren, FBspararIP, fulagubben, mongo, chili, JohanJ, lingonsylt, [X], NINGA, frase, Varulv, mirror, 123fendas, vinkork, krigskaddad, Gustavsson, shoobre, Dr prepper, zack, Richard, (säkert har jag missat nån, vart tog mongo vägen? Synd att alla skriver så sällan) (tramssexuell och alla hans konton va ju med en riktig person även om en märklig sådan)
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

sigge
Medlem
Reaktioner:
Dat: 14 oktober 2019

#811 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 04 jul 2020, 22:05

Flashback har varit nere flera gånger idag med full funktion några minuter däremellan.

Hörde på omvägar att någon glömt stänga brevlådan i Näv Jårk.

0koll
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 januari 2019

#812 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av 0koll » 04 jul 2020, 22:28

sigge skrev:
04 jul 2020, 22:05
Flashback har varit nere flera gånger idag med full funktion några minuter däremellan.

Den är nere sen många timmar.

Vad har brevlådan med internetförbindelsen att göra?

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#813 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av Slaktaren » 04 jul 2020, 22:49

sigge skrev:
04 jul 2020, 22:05

Kommer den komma upp? :D Om det skulle varit något viktigt som hänt och många besökare till det hade admin sagt att det var besöksrekord och därför han efterfrågar donationer. När hatforumet kommer upp kommer han inte svara på dom som kommer undra varför hatforumet flashback var nere. Han kommer bara knipa sin käft och vurma om hur viktig hatforumet är. @superkuken förstår du varför nu det är viktigt med ett annat forum också? Tänk den dagen då hatforumet är borta för alltid, är det inte bra med Friaordet? Vart ska annars sån som du ta vägen?

sigge
Medlem
Reaktioner:

#814 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 05 jul 2020, 02:39

0koll skrev:
04 jul 2020, 22:28
Den är nere sen många timmar.

Vad har brevlådan med internetförbindelsen att göra?
Inget alls!
det var ett försök att skoja till det lite. Skojet verkar dock svårt att förstå.

sigge
Medlem
Reaktioner:

#815 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 05 jul 2020, 02:41

sigge skrev:
05 jul 2020, 02:39
Inget alls!
det var ett försök att skoja till det lite. Skojet verkar dock svårt att förstå.
Flashback verkar fortfarande hacka sig fram. Kan det vara så att den dåliga ekonomin smugit in i forumkoden tro?

superkuken
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#816 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 05 jul 2020, 14:58

Slaktaren skrev:
04 jul 2020, 22:49
Kommer den komma upp? :D Om det skulle varit något viktigt som hänt och många besökare till det hade admin sagt att det var besöksrekord och därför han efterfrågar donationer. När hatforumet kommer upp kommer han inte svara på dom som kommer undra varför hatforumet flashback var nere. Han kommer bara knipa sin käft och vurma om hur viktig hatforumet är. @superkuken förstår du varför nu det är viktigt med ett annat forum också? Tänk den dagen då hatforumet är borta för alltid, är det inte bra med Friaordet? Vart ska annars sån som du ta vägen?
Har jag en enda gång skrivit att jag inte tycker att det är positivt med fler forum? Om du inte är ett troll tror jag du har världsrekord i tunnelseende.

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"