Flashback vs Friaordet

Förslag och idéer om förbättring!
superkuken
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#865 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 11 jul 2020, 16:41

Slaktaren skrev:
11 jul 2020, 16:34
Admin klagar i tråden om donationer om att Google inte är bra och att det finns andra sökmotorer. Tänk att admin, den där snikna Janne Axelsson vill att man ska använda annan sökmotor för att hans hatforum inte kommer upp längre på topp.

Du klagar på mig för att jag säger hatoforum. Finns en tråd på hatforumet gå samman för att betala för att göra reklam för det där forumet. Du har säkert läst den tråden, då skriver en medlem så här:

Du måste inse och acceptera att flashback är ett hatforum, den som hatar värst där är ändå Jan Axelsson aka admin. Allt är värdelöst enligt han, Jan skriver att Reddit är så värdelöst att många medlemmar har flytt till ett annat forum men det Jan inte skriver är att många medlemmar har flytt hatforumet flashback för Reddit. Jan kör sånt ful spel. Jag förstår inte hur såna som du kan avguda Jan så otroligt mycket? Speciellt den där psykotiska Regulus.
Känns ju rätt poänglöst att diskutera med någon som har Stefan Löfven som största idol och som tycker att icke-statliga tidningar ska förbjudas.

sigge
Medlem
Reaktioner:
Dat: 14 oktober 2019

#866 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 11 jul 2020, 18:54

superkuken skrev:
11 jul 2020, 16:41
Känns ju rätt poänglöst att diskutera med någon som har Stefan Löfven som största idol och som tycker att icke-statliga tidningar ska förbjudas.
Kan du namnge några statliga nyhetstidningar?

superkuken
Medlem
Reaktioner:

#867 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 11 jul 2020, 19:00

sigge skrev:
11 jul 2020, 18:54
Kan du namnge några statliga nyhetstidningar?
Tror poängen flög över huvudet på dig

sigge
Medlem
Reaktioner:

#868 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 12 jul 2020, 11:19

superkuken skrev:
11 jul 2020, 19:00
Tror poängen flög över huvudet på dig
Du skriver att " icke-statliga tidningar ska förbjudas". Det tolkar jag som att du tror det finns statliga nyhetstidningar. Hur tolkar du det du skrev?
Lägg särskilt märke till att jag inte använder kraftspråk eller andra ord som syftar till att oskadliggöra motståndare. Jag är nämligen för yttrandefrihet och med en sådan frihet vårdar man språket.

superkuken
Medlem
Reaktioner:

#869 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 12 jul 2020, 13:49

sigge skrev:
12 jul 2020, 11:19
Du skriver att " icke-statliga tidningar ska förbjudas". Det tolkar jag som att du tror det finns statliga nyhetstidningar. Hur tolkar du det du skrev?
Lägg särskilt märke till att jag inte använder kraftspråk eller andra ord som syftar till att oskadliggöra motståndare. Jag är nämligen för yttrandefrihet och med en sådan frihet vårdar man språket.
Min poäng är att Slaktaren upprepade gånger målar upp halmgubbar av mig, så jag målade upp en halmgubbe av honom. De exakta detaljerna var irrelevanta.

sigge
Medlem
Reaktioner:

#870 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av sigge » 12 jul 2020, 17:33

superkuken skrev:
12 jul 2020, 13:49
Min poäng är att Slaktaren upprepade gånger målar upp halmgubbar av mig, så jag målade upp en halmgubbe av honom. De exakta detaljerna var irrelevanta.
OK!
Då släpper jag detta.

2016
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 oktober 2019

#871 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av 2016 » 23 jul 2020, 14:20

superkuken skrev:
10 jul 2020, 20:18
Fan babblar du om? Det där är ju totalt orelaterat till det jag skrev.
Du är hjärndöd, därför förstår du inte något.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#872 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 jul 2020, 20:26

Det finns en tråd på hatforumet, "Jan Axelsson svarar på frågor" en fråga Janne fick var det här:
Ursprungligen postat av internet
Har du tappat några vänner p.g.a Flashback?
Janne svarar:
Ja.
t388290p14

Vad spelar det för roll tycker några säkert? Det spelar ingen roll men om ens närmaste vänner vänder ryggen för ett sånt hatiskt forum ska man ha i beaktande att det Janne gör är helt fel. Hade hatforumet varit något bra skulle inte vänner vända ryggen. Slutsatsen, alla är insedda att hatforumet är rena skitstället, bara några som vill hata anonymt tycker att hatforumet är bra.

superkuken
Medlem
Reaktioner:

#873 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 26 jul 2020, 20:37

Slaktaren skrev:
26 jul 2020, 20:26
Det finns en tråd på hatforumet, "Jan Axelsson svarar på frågor" en fråga Janne fick var det här:

Janne svarar: t388290p14

Vad spelar det för roll tycker några säkert? Det spelar ingen roll men om ens närmaste vänner vänder ryggen för ett sånt hatiskt forum ska man ha i beaktande att det Janne gör är helt fel. Hade hatforumet varit något bra skulle inte vänner vända ryggen. Slutsatsen, alla är insedda att hatforumet är rena skitstället, bara några som vill hata anonymt tycker att hatforumet är bra.
Tycker du verkligen på fullaste allvar att det där var ett bra argument? Var fan det sämsta jag läst på länge.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#874 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av Slaktaren » 26 jul 2020, 21:13

superkuken skrev:
26 jul 2020, 20:37
Tycker du verkligen på fullaste allvar att det där var ett bra argument? Var fan det sämsta jag läst på länge.

Jag säger bara hur alla förhåller sig till Janne och hans hatforum. Är du Jan Axelsson? Du blir ju skogstokig så fort Janne och hans hatforum nämns. Men vänta Janne, det kommer bra grejer :)

superkuken
Medlem
Reaktioner:

#875 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av superkuken » 27 jul 2020, 10:03

Slaktaren skrev:
26 jul 2020, 21:13
Jag säger bara hur alla förhåller sig till Janne och hans hatforum. Är du Jan Axelsson? Du blir ju skogstokig så fort Janne och hans hatforum nämns. Men vänta Janne, det kommer bra grejer :)
Blir inte tokig på det att dugg. Blir bara less på dåliga argument.

För det första. Var står det något om närmaste vänner? Det är något du bara har fantiserat ihop.

För det andra. Applicera samma resonemang på godtyckliga andra situationer så ser du snabbt hur jävla puckat det är. "Hade X varit något bra skulle inte vänner vända ryggen." Det finns folk som förlorat vänner för att de äter kött, inte tror på gud, är homosexuella, är heterosexuella, är nazister, är kommunister, är miljöpartister. Att man förlorar en vän pga någonting säger inget mer än att den före detta vännen har starka negativa åsikter om det hela.

Du är verkligen helt jävla okritisk till argument så länge de stödjer det du tror på.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#876 Flashback vs Friaordet

Oläst inlägg av turtle » 27 jul 2020, 19:30

Slaktaren skrev:
26 jul 2020, 21:13
Man verkligen ser känslorna i superkukens text. Svårt att tro att någon annan än Janne skulle bli så känslomässig.
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"