Är ni oroliga för Coronaviruset?

Kropp, medicin & själ
Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#85 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av turtle » 01 maj 2020, 04:28

Ak47 skrev:
11 apr 2020, 01:08
I Storbritannien har flera 5G master förstörts. Vissa tror att 5 G masterna sprider Coronaviruset. :lol:
Varför skrattar du? Det finns sjuksköterskor som pratar om detta, även vodaphones förra ceo har gjort den kopplingen. Vet du något vi inte vet om saken eftersom den är så skrattretande för dig?

Nu säger inte jag att kopplingen finns, men att den är omöjlig är ju lite väl trångsynt att säga utan att utveckla. Så förklara vad du vet om saken tack......

Sen kan jag säga att det kvittar för mig varför dom river 5g master, det glädjer mig oavsett. Vi behöver inte 5g, och vill inte ha det. Tror du ak47 att media har intrvjuvat dem som rev master och frågat vad för anledning dem hade? Eller har du tagit deras skitsnack utan att ifrågasätta?

5gs hälsoeffekter har inte fått den forskning den behöver som jag förstår det, och att det kan användas för övervakning behöver jag kanske inte säga? Riv skiten.
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
Ak47
Medlem
Reaktioner:
Dat: 19 december 2018

#86 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av Ak47 » 01 maj 2020, 22:52

turtle skrev:
01 maj 2020, 04:28
Varför skrattar du? Det finns sjuksköterskor som pratar om detta, även vodaphones förra ceo har gjort den kopplingen. Vet du något vi inte vet om saken eftersom den är så skrattretande för dig?

Nu säger inte jag att kopplingen finns, men att den är omöjlig är ju lite väl trångsynt att säga utan att utveckla. Så förklara vad du vet om saken tack......

Sen kan jag säga att det kvittar för mig varför dom river 5g master, det glädjer mig oavsett. Vi behöver inte 5g, och vill inte ha det. Tror du ak47 att media har intrvjuvat dem som rev master och frågat vad för anledning dem hade? Eller har du tagit deras skitsnack utan att ifrågasätta?

5gs hälsoeffekter har inte fått den forskning den behöver som jag förstår det, och att det kan användas för övervakning behöver jag kanske inte säga? Riv skiten.

Tror du själv att teknik kan sprida virus?

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#87 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av turtle » 02 maj 2020, 01:31

Ak47 skrev:
01 maj 2020, 22:52
Tror du själv att teknik kan sprida virus?
Nu är det nog ingen i hela världen som tror det, utan diskussionen handlat om ifall 5g kan skapa liknande symptom som det man säger om Corona.

Ser du hur fel det kan bli när man litar på msm?

Jag vet för lite om saken för att säga om det kan det eller inte, det gör nog ni med va? Saknar man kunskap så ska man inte förlöjliga är allt jag säger.

Varulv
Medlem
Reaktioner:
Dat: 01 december 2018

#88 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av Varulv » 07 maj 2020, 06:07

När kan man börja resa igen tror ni experter? På resebolaget kan man boka resor redan till början av juni. Är det helt hopplöst att kunna resa redan i mitten av juni?

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#89 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av turtle » 07 maj 2020, 19:44

Varulv skrev:
07 maj 2020, 06:07
När kan man börja resa igen tror ni experter? På resebolaget kan man boka resor redan till början av juni. Är det helt hopplöst att kunna resa redan i mitten av juni?
Om fel människor får bestämma så kommer världen aldrig bli densamma. Det pratas om att man ska behöva bevis för att man är vaccinerad för att kunna resa i framtiden. Frihet kommer inte vara gratis, och så länge ni är duktiga slavar kommer det försvinna mer och mer tills inget finns kvar.

Säg ifrån, lyd inte, det är våra värld och våra liv, inte deras.
https://youtu.be/WSIUf2hD6Io

Användarvisningsbild
Mirror
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 december 2018

#90 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av Mirror » 12 maj 2020, 20:49

Sen Corona-utbrottet har jag glömt bort helt flygplan. Har inte sett flygplan flyga på länge, men idag var det första gången jag såg ett flygplan i liften efter månader.

När såg du ett flygplan i luften sist?

Vinterstorm
Medlem
Reaktioner:
Dat: 29 mars 2020

#91 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av Vinterstorm » 20 maj 2020, 22:59

Det finns ingenting som tyder på att teknik oavsett G5-master mobiltelefoner med mera
kan sprida corona, och dessa uttalande som de gärningsmän som rev flera G5-master i England gjorde
visar sig vara ren bullshit.Dessa gärningsmän hade helt enkelt gripit det ur luften och på falska vägar
försökt ituta engelsmännen dessa falska rykten för att skrämma upp folk helt enkelt.
Att riva ner flera G5-master som dessa gärningsmän gjorde i England borde de Engelska myndigheterna betrakta som en ren terroristhandling, liksom att det ska betraktas som grov falsk ryktesspridning när de påstod att G5-masterna skulle sprida Covid-19-viruset .Har de Engelska polismyndigheterna lyckats spåra upp de som rev omkull flera G5-master i England?

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#92 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av turtle » 21 maj 2020, 11:49

Vinterstorm skrev:
20 maj 2020, 22:59
.
Att riva ner flera G5-master som dessa gärningsmän gjorde i England borde de Engelska myndigheterna betrakta som en ren terroristhandling,
Är inte England en demokrati? Har folket fått nått att säga till om angående installerandet av 5G? Annars kanske det borde va tvärtom mot vad du säger, att folket bör se det som en terroristhandling?

Användarvisningsbild
L-I-P
Medlem
Reaktioner:
Dat: 06 februari 2020

#93 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av L-I-P » 25 maj 2020, 05:31

turtle skrev:
01 maj 2020, 04:28
att det kan användas för övervakning behöver jag kanske inte säga? Riv skiten.
Vill du få bort övervakning så se till att riva exakt alla mobilmaster. Så länge du har en mobiltelefon/använder mobilt bredband etc. så kan den användas till övervakning. Man behöver inte använda ny teknik för det.
Death is the key.

Användarvisningsbild
L-I-P
Medlem
Reaktioner:

#94 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av L-I-P » 25 maj 2020, 05:37

turtle skrev:
21 maj 2020, 11:49
Är inte England en demokrati? Har folket fått nått att säga till om angående installerandet av 5G? Annars kanske det borde va tvärtom mot vad du säger, att folket bör se det som en terroristhandling?
Kan notera att frågor som rör tekniska system aldrig är något som man röstar om utan det sker under överinseende av vissa andra kontroll mekanismer.
Hade man använt omröstningar för det hade man fått system som är dyra och oanvändbara.
Death is the key.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#95 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av turtle » 25 maj 2020, 10:29

L-I-P skrev:
25 maj 2020, 05:37
Kan notera att frågor som rör tekniska system aldrig är något som man röstar om utan det sker under överinseende av vissa andra kontroll mekanismer.
Hade man använt omröstningar för det hade man fått system som är dyra och oanvändbara.
Om du förespråkar att jag inte ska ha rätten att va med och bestämma om vad som byggs där jag bor, så ser jag din dumhet som en fara för mänskligheten. Folket har full rätt att riva skit dem inte vill bo nära.

Bort med skitmasterna.

Användarvisningsbild
L-I-P
Medlem
Reaktioner:

#96 Är ni oroliga för Coronaviruset?

Oläst inlägg av L-I-P » 25 maj 2020, 11:40

turtle skrev:
25 maj 2020, 10:29
Om du förespråkar att jag inte ska ha rätten att va med och bestämma om vad som byggs där jag bor, så ser jag din dumhet som en fara för mänskligheten. Folket har full rätt att riva skit dem inte vill bo nära.

Bort med skitmasterna.
Du har rätt att påpeka men tänk om dina grannar vill ha masterna då? Är din vilja då demokratiskt viktigare än deras? Det kanske även finns andra aktörer som av olika orsaker anses vara viktigare än dig som har bestämts av folk som har blivit framröstade av andra. Borde inte deras demokratiska rättigheter då vara viktigare än dina?

Eller kort och gott: Betyder din vilja demokratiskt mer än andras?
Death is the key.

Skriv svar

Återgå till "Hälsa"