Big Brother 2020

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:
Dat: 25 mars 2020

#1 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Gnomeish » 26 mar 2020, 13:44

Hej vänner.
Trots att det är i slutet av säsongen hoppas jag att vi kan ha en rolig BB-tråd här, fri från hysteriska facebookmorsor och lättkränkta familjelivmuppar.

Vilka är era favoriter? Vilka vill ni helst ha ut?
Mina egna favoriter är:
1. Julia. Hon är tokrolig och får saker att hända i huset.
2. Sami. En skön och laidback snubbe som jag skulle kunna tänka mig umgås med IRL.
3. Frida. Börjar gilla henne mer och mer. Om hon ändå bara kunde tagga ner lite med sitt evinnerliga gapflabb.

De jag vill ha ut:
1. Amilia!!! Hybrisfylld, självömkande skitsnackare. En kvinnlig Eric Cartman fast utan Cartmans positiva sidor.
2. Victoria och Jasmine på delad plats. Falska och tråkiga.

MVH/Gnomeish

0koll
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 januari 2019

#2 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 26 mar 2020, 15:47

Jag tittar inte på BB men har det varit sköna sexscener?

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:

#3 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Gnomeish » 26 mar 2020, 16:38

0koll skrev:
26 mar 2020, 15:47
Jag tittar inte på BB men har det varit sköna sexscener?
Ha! PK-fyran censurerar ju allt vad de orkar. Har visats lite prasslande täcken mellan Gonorréglasman och Julia ett par gånger samt mellan Martin och Jasmine.
Ingenting som skulle hetsa upp en brunstig fjortonårig kannibal ens en gång.

0koll
Medlem
Reaktioner:

#4 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 26 mar 2020, 16:44

Gnomeish skrev:
26 mar 2020, 16:38
Ha! PK-fyran censurerar ju allt vad de orkar. Har visats lite prasslande täcken mellan Gonorréglasman och Julia ett par gånger samt mellan Martin och Jasmine.
Ingenting som skulle hetsa upp en brunstig fjortonårig kannibal ens en gång.
Men förr visade dom väl? Vem är snyggast? Ska googla på tjejen.

Användarvisningsbild
Pysen
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 augusti 2019

#5 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Pysen » 26 mar 2020, 16:46

0koll skrev:
26 mar 2020, 16:44
Aldrig när dom har sex. Man förstår vad dom gör. Vad tror du själv om dom skulle visa på riktigt? 😂
Brightpear jobbar för flashback.

0koll
Medlem
Reaktioner:

#6 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 26 mar 2020, 17:34

Pysen skrev:
26 mar 2020, 16:46
Aldrig när dom har sex. Man förstår vad dom gör. Vad tror du själv om dom skulle visa på riktigt? 😂
Vad skulle hända? Jag har aldrig fastnat riktigt för BB. Jag tittade på några avsnitt när det var helt nytt och Adam Alsing var programledare för BB. Dock så älskade jag ”Baren”.

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:

#7 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Gnomeish » 26 mar 2020, 17:44

0koll skrev:
26 mar 2020, 17:34
Vad skulle hända? Jag har aldrig fastnat riktigt för BB. Jag tittade på några avsnitt när det var helt nytt och Adam Alsing var programledare för BB. Dock så älskade jag ”Baren”.
På den tiden var ju BB riktigt BRA! Vem kan glömma onanikojor, vilda fester, Linda Rosings alla "smarta" uttalanden "Jag gillar bastu för då blir man brun", Jessica och Rägger, m.m.
Sedan fyran tog över har det bara blivit sämre och sämre för varje år, men jag är sån korkad no-lifer att jag inte kan låta bli att kolla ändå. Även fast jag mest sitter och irriterar mig nuförtiden.
Jag måtte ha någon masoschistisk gen i mig. :oops:

0koll
Medlem
Reaktioner:

#8 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 26 mar 2020, 17:51

Gnomeish skrev:
26 mar 2020, 17:44
På den tiden var ju BB riktigt BRA! Vem kan glömma onanikojor, vilda fester, Linda Rosings alla "smarta" uttalanden "Jag gillar bastu för då blir man brun", Jessica och Rägger, m.m.
Sedan fyran tog över har det bara blivit sämre och sämre för varje år, men jag är sån korkad no-lifer att jag inte kan låta bli att kolla ändå. Även fast jag mest sitter och irriterar mig nuförtiden.
Jag måtte ha någon masoschistisk gen i mig. :oops:
Just det! Det var ju vassa människor som medverkade faktiskt, Carolina Gynning, Per Holknekt bland annat och vår Linda Rosing. När du säger att kanal 4 tagit över minns jag att det var kanal 5 som sände då. Vem är programledaren nu?

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:

#9 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Gnomeish » 27 mar 2020, 17:05

0koll skrev:
26 mar 2020, 17:51
Just det! Det var ju vassa människor som medverkade faktiskt, Carolina Gynning, Per Holknekt bland annat och vår Linda Rosing. När du säger att kanal 4 tagit över minns jag att det var kanal 5 som sände då. Vem är programledaren nu?
Ber om ursäkt för sent svar.
Årets programledare är någon för mig helt okänd fyran-nolla vars namn jag inte ens lagt på minnet. Men en kul grej är att de första två programledarna, en okänd kille och en okänd tjej sa upp sig på grund av att Sami, den överlägset populäraste deltagaren hade några icke-PK tatueringar. :lol:

MVH/Gnomeish

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:

#10 Big Brother 2020

Oläst inlägg av Gnomeish » 27 mar 2020, 17:11

0koll skrev:
26 mar 2020, 16:44
Jag är själv tjej så jag är kanske inte rätt person att bedöma, men i mitt tycke är Julia Löfgren den överlägset attraktivaste kvinnliga deltagaren.
Men vill du se nakna tjejer skall du spana in Frida. (kommer inte ihåg efternamnet) Hon springer runt näck stup i kvarten och har väl ganska bra kropp men förbaskat fula tatueringar.

MVH/Gnomeish

0koll
Medlem
Reaktioner:

#11 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 27 mar 2020, 19:40

Gnomeish skrev:
27 mar 2020, 17:05
Ber om ursäkt för sent svar.
Årets programledare är någon för mig helt okänd fyran-nolla vars namn jag inte ens lagt på minnet. Men en kul grej är att de första två programledarna, en okänd kille och en okänd tjej sa upp sig på grund av att Sami, den överlägset populäraste deltagaren hade några icke-PK tatueringar. :lol:

MVH/Gnomeish
Vilket land är Sami ifrån? Vadå för icke PK-tatueringar?

0koll
Medlem
Reaktioner:

#12 Big Brother 2020

Oläst inlägg av 0koll » 27 mar 2020, 19:42

Gnomeish skrev:
27 mar 2020, 17:11
Jag är själv tjej så jag är kanske inte rätt person att bedöma, men i mitt tycke är Julia Löfgren den överlägset attraktivaste kvinnliga deltagaren.
Men vill du se nakna tjejer skall du spana in Frida. (kommer inte ihåg efternamnet) Hon springer runt näck stup i kvarten och har väl ganska bra kropp men förbaskat fula tatueringar.

MVH/Gnomeish

Men Gnomeish, jag som trodde du var en man jag pratade med :lol: skämtar :D

Kollar du på Paradise Hotell också? Vilket av dom två programmen är bäst och skillnad på dom två?

Skriv svar

Återgå till "TV-program"