Svenska diskussions forum

Som saknar delforum
Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#1 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av turtle » 09 maj 2020, 16:56

Jag tänker eftersom sidan man hittar när man söker efter detta inte längre uppdateras och det fula stora forumet inte tillåter att andra forum syns, kan vi göra en forum lista här. Om det nu inte är något fel i det?

Ända regeln är att man inte får nämna forumet med katten, då vi inte får nämnas där.

Camping forum med bra administration.
https://www.utsidan.se/forum/
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#2 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av turtle » 10 maj 2020, 15:32

Jag googlade lite nyss och såg en länk till ett forum som heter "regelfritt.forum24.se" men av nån anledning så kommer jag inte in på sidan, kommer ni in? Vet ni vad det är?

2016
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 oktober 2019

#3 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av 2016 » 10 maj 2020, 16:02

Det finns en hel det bra forum som ersätter hatforumet. Men hatforumet är bra för där kan man prata om knark vilket andra forum inte gör det. Skräddarsydd forum för knarkare. Pedofili är inte tillåtet heller på andra förutom på hatforumet.

Har inte sett regelfritt tidigare.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#4 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av turtle » 10 maj 2020, 16:29

2016 skrev:
10 maj 2020, 16:02
Det finns en hel det bra forum som ersätter hatforumet. Men hatforumet är bra för där kan man prata om knark vilket andra forum inte gör det. Skräddarsydd forum för knarkare. Pedofili är inte tillåtet heller på andra förutom på hatforumet.

Har inte sett regelfritt tidigare.
Kan du komma in på det forumet?

Alla forum borde ha en lista på alla forum, då skulle det räcka att hitta ett forum för att hitta alla andra med. Det är svårt att hitta forum som det är nu tycker jag. Alla forum borde göra en gemensam forumlista.

Och dem som håller i denna sida borde nån skälla ut ordentligt http://www.svenskaforum.com/

Antingen säljer dem den eller stänger den eller skriver stort på sidan att den inte längre uppdateras. Folk hittar den när dem söker nya forum och tror att det är allt som finns, skulle inte förvåna mig om det är Janne och hans polare som köpt den och slutat uppdatera med flit.

Vad kan det kosta att köpa den? Kan inte nån med Cash köpa den och börja uppdatera den igen? Den har en viktig funktion för Sveriges forum.

Länka gärna de forum du känner till, så gör vi en lista åt folk, kanske andra forum tar efter en dag så vi får se alla forum ha en sån lista i framtiden.

2016
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 oktober 2019

#5 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av 2016 » 10 maj 2020, 16:46

turtle skrev:
10 maj 2020, 16:29
Kan du komma in på det forumet?

Alla forum borde ha en lista på alla forum, då skulle det räcka att hitta ett forum för att hitta alla andra med. Det är svårt att hitta forum som det är nu tycker jag. Alla forum borde göra en gemensam forumlista.

Och dem som håller i denna sida borde nån skälla ut ordentligt http://www.svenskaforum.com/

Antingen säljer dem den eller stänger den eller skriver stort på sidan att den inte längre uppdateras. Folk hittar den när dem söker nya forum och tror att det är allt som finns, skulle inte förvåna mig om det är Janne och hans polare som köpt den och slutat uppdatera med flit.

Vad kan det kosta att köpa den? Kan inte nån med Cash köpa den och börja uppdatera den igen? Den har en viktig funktion för Sveriges forum.

Länka gärna de forum du känner till, så gör vi en lista åt folk, kanske andra forum tar efter en dag så vi får se alla forum ha en sån lista i framtiden.
Den forum du pratar om går det inte komma in på. Kanske för att den är nerlagd?

Jag hänger inte så mycket på forum men en som jag besöker dagligen förutom friaordet är Swecklockers.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#6 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av turtle » 10 maj 2020, 17:48

Fick fram några datum från forum regelfritt.

2016-07- 09

2020-03-16

Flest användare online samtidigt: 6, den 2020-01- 24 22:59:34

Det har alltså varit öppet sedan 2016 och stängt väldigt nyligen, och på alla de åren är 6 medlemar på en gång det mesta dem haft.

Det är bevis på hur svårt det är att få ut sitt forum till folk.

Kan inte någon köpa den där jävla forumlistan?
(Jag har ingen aning om vad det kan kosta, men jag är villig att betala 200-300 kr för att hjälpa den som vill köpa sidan.)

Användarvisningsbild
Lustfylld
Medlem
Reaktioner:
Dat: 23 oktober 2019

#7 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av Lustfylld » 10 maj 2020, 18:39

Regelfritt är mitt forum. Och eftersom det forumet syns tidigt om man söker på forumet med katten, så attackeras det ofta. Jag har ställt in det så att det inte går att registrera sig, så det är inte så konstigt att det inte har varit så många besökare samtidigt. Har forumet för att diskutera forumet med katten, och endast det.

Www.gastkramande.se är ett lite knepigt/helt ok forum, med många gamla forumrävar (bolt, Evert, sven Hedin är admin, Rickard härifrån är medlem, droidlife osv, men jag har tagit en paus därifrån, det ligger på samma domän som mitt, så det ligger också nere ofta.
Åsnan känns igen på öronen, den dumme på sitt tal.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:

#8 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av turtle » 10 maj 2020, 19:06

Lustfylld skrev:
10 maj 2020, 18:39
Regelfritt är mitt forum.

Och eftersom det forumet syns tidigt om man söker på forumet med katten, så attackeras det ofta.

Jag har ställt in det så att det inte går att registrera sig,
Tror jag inte på, kan du bevisa att det är ditt?

Jag googlade forumet med katten i sitt rätta namn, regelfritt såg jag inte i resultaten.

Vad är syftet med att ställa in så man inte kan regestrera?

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:
Dat: 24 april 2019

#9 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av Slaktaren » 10 maj 2020, 19:14

Lustfylld skrev:
10 maj 2020, 18:39
Regelfritt är mitt forum. Och eftersom det forumet syns tidigt om man söker på forumet med katten, så attackeras det ofta. Jag har ställt in det så att det inte går att registrera sig, så det är inte så konstigt att det inte har varit så många besökare samtidigt. Har forumet för att diskutera forumet med katten, och endast det.

Www.gastkramande.se är ett lite knepigt/helt ok forum, med många gamla forumrävar (bolt, Evert, sven Hedin är admin, Rickard härifrån är medlem, droidlife osv, men jag har tagit en paus därifrån, det ligger på samma domän som mitt, så det ligger också nere ofta.
Är regelfritt ditt forum? Hur attackerades forumet och vilka tror du kan ligga bakom attacken?

gastkramande går inte nå.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#10 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av Slaktaren » 10 maj 2020, 19:16

turtle skrev:
10 maj 2020, 19:06
Tror jag inte på, kan du bevisa att det är ditt?

Jag googlade forumet med katten i sitt rätta namn, regelfritt såg jag inte i resultaten.

Vad är syftet med att ställa in så man inte kan regestrera?
Om du skriver friaordet.org kommer regelfritt upp efter friaordet med några träffar. Det måste vara så att friaordet nämns på regelfritt, tråkigt att man inte kan se vad det handlar om.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#11 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av Slaktaren » 10 maj 2020, 19:18

Det är bara titta vilka forum som är aktiva på svenskaforum och söka därifrån. Sen registrerar du dig efter intresse och det som lockar dig att prata om. Mitt intresse är bra om hatforumet med kattloggan, hatforumet får man inte diskutera på hatforumet, då är det här forumet passande för mig liksom. Jag gillar att avslöja Janne Axelsson, ta upp alla hans lögner som har hela tiden hittar på. Kommer några fina lögner om han igen snart, ska äta först.

Användarvisningsbild
Slaktaren
Medlem
Reaktioner:

#12 Svenska diskussions forum

Oläst inlägg av Slaktaren » 10 maj 2020, 19:27

Skriv svar

Återgå till "Övriga ämnen"