Möjlighet att uppdatera TS

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#1 Möjlighet att uppdatera TS

Oläst inlägg av turtle » 10 maj 2020, 19:53

Jag tänker att ibland blir trådar för långa för att man ska orka läsa, eller som med ihopslagna trådar. Och ju mer som skrivs ju mer information kommer fram.

Så kanske en lösning på detta vore att man kunde uppdatera TS. Bäst kanske vore om TS blev en dubbel post och att en av de posterna blir möjlig att redigera för alla medlemmar, då kan man bara uppdatera TS när ny info kommer in i tråden, så att allt viktigt alltid finns i TS.

Möjligt?
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
Administratör
Admin
Reaktioner:
Dat: 07 november 2018

#2 Möjlighet att uppdatera TS

Oläst inlägg av Administratör » 21 maj 2020, 20:41

Förstår inte riktigt hur du menar.
Admin

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#3 Möjlighet att uppdatera TS

Oläst inlägg av turtle » 22 maj 2020, 04:38

Jag vet inte exakt hur det ska gå till eftersom jag inte vet vad för möjligheter du har, men typ, att varje gång man startar en ny tråd så blir ju TS det första inlägget, jag tänker om det kan då finnas ett tomt inlägg över TS som alla sedan kan redigera, för att ta den bästa informationen från trådens diskussion och alltid ha den i TS. Som ett lite Wikipedia inlägg kan man säga.

Eftersom ibland blir det långa och tråkiga diskussioner som man inte vill läsa, då vore det bra om man kunde få allt det viktiga redan i TS. Och ett special inlägg som alla kan redigera borde väl kanske funka då?

Inte så viktigt just nu när inte så många skriver och det inte finns så många långa trådar, men jag tror nått liknande vore bra i framtiden.

Alltså ett slags tomt inlägg i TS som alla medlemmar kan lägga till information i, så att allt viktigt som kommer fram i trådens diskussion alltid går att hitta redan i TS, för dem som inte vill läsa hela diskussionen utan bara vill ha det viktigaste från trådens fråga.
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Skriv svar

Återgå till "Feedback om Friaordet"