Mediaprofilen Paolo Roberto

Som saknar delforum
Användarvisningsbild
Gustavsson
Medlem
Reaktioner:
Dat: 21 december 2018

#1 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av Gustavsson » 15 maj 2020, 15:10

Mediaprofilen Paolo Roberto som är mer känd fr leda Farmen åkte i natt för sexköp. Jag kan säga en sak om det. Han sattes dit av en som visste att han skulle komma för sexköp. Jag försvarar inte Paolos handling men att bli dit satt är inte något jag försvarar heller.

Jag kan inte gå in i detaljer hur jag vet.

Användarvisningsbild
Lustfylld
Medlem
Reaktioner:
Dat: 23 oktober 2019

#2 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av Lustfylld » 16 maj 2020, 08:47

Vilken tragisk människa, hoppas han slutar i rännstenen och försörjer sig på att suga gubbkuk för småpengar.
Åsnan känns igen på öronen, den dumme på sitt tal.

0koll
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 januari 2019

#3 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av 0koll » 16 maj 2020, 19:12

Gustavsson skrev:
15 maj 2020, 15:10
Mediaprofilen Paolo Roberto som är mer känd fr leda Farmen åkte i natt för sexköp. Jag kan säga en sak om det. Han sattes dit av en som visste att han skulle komma för sexköp. Jag försvarar inte Paolos handling men att bli dit satt är inte något jag försvarar heller.

Jag kan inte gå in i detaljer hur jag vet.
Jag bryr mig inte så mycket om sexköp. Det pågår mycket värre saker. I Danmark är det tillåtet men i Sverige förbjudet. I Tyskland finns det lagliga bordeller men ej tillåtet i Sverige. Vi bor i ett ganska konstigt land.

Men hur vet du att Paolo blev dit satt? Av vem?

0koll
Medlem
Reaktioner:
Dat: 09 januari 2019

#4 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av 0koll » 17 maj 2020, 18:30

Hur mycket pengar förlorar Paolo i månaden när alla företag han samarbetar med sagt upp med Paolo?

Användarvisningsbild
Gnomeish
Medlem
Reaktioner:
Dat: 25 mars 2020

#5 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av Gnomeish » 18 maj 2020, 00:07

Hihihi!
Jag såg i hans försvarstal att han påstod att det var första gången han köpt sex.
GARVBÖL! Jag har väninnor i "branchen" och de säger något helt annat. :lol:

Jag tror mer på dem än Roberto som naturligtvis försöker tillrättalägga och rädda sin karriär. Hoppas de går ut i samlad trupp och berättar sanningen så han får stå där ännu mer bortgjord.
Har aldrig gillat honom på grund av att han alltid verkat så dryg, även om han varit uppfriskande anti-PK.

MVH/Gnomeish.
https://youtu.be/Y9EKzvTo3g0
"Mitt rövhål drar ihop sig av ilska" -Julia B.B. 2020

Vinterstorm
Medlem
Reaktioner:
Dat: 29 mars 2020

#6 Mediaprofilen Paolo Roberto

Oläst inlägg av Vinterstorm » 21 maj 2020, 00:32

Lustfylld skrev:
16 maj 2020, 08:47
Vilken tragisk människa, hoppas han slutar i rännstenen och försörjer sig på att suga gubbkuk för småpengar.
Det är inte första gången som Paolo Roberto är i blåsväder han har varit kund hos polisen i Stockholm och det var i samband med kravallerna på Kungsan sommaren 1986 då åkte han dit för misshandel,och olaga hot .Och nu i maj år 2020 så har han åter igen blivit kund hos polisen sen han på olaglig väg köpte sex och knulleritjänster av någon ung tjej från Östeuropa .Det är inte mer än rätt att den människan åker dit rejält för olagligt sexköp och han har sig själv att skylla när flera företag,typ TV-företag,.boktryckeriföretag,livsmedelskedjor,restaurangföretag,och andra samarbetspartners vänder honom ryggen och river upp alla sponsors samt samarbetsavtal med Paolo Roberto. Han ska inte gå och tycka synd om sig själv och lipa krokodiltårar i medier för har man gjort något dumt och olagligt så får han precis som andra ta på sig ett stort personligt ansvar så enkelt är det Det finns ett ordspråk som lyder "Brott lönar sig aldrig" och det ordspråket gäller än . Paolo Roberto har sig själv att skylla när hans goda rykte som programledare,idrottsman,TV-skådis,filmskådis,författare med mera sjunker som en nedsänkt ubåt och hans stjärna har kraschat ner mot jorden .Det som han har gjort nu kommer att ligga honom i fatet i minst 5 år framåt med allt var det innebär.Missbrukar man sin egna kuk som Paolo Roberto gjorde i olagliga sammanhang då blir det givetvis konsekvenser och dessa konsekvenser blir mycket dyrköpt .i form av stränga straff som kan vara allt från villkorlig dom plus feta böter upp till 4 års vistelse i finkan.

Skriv svar

Återgå till "Övriga ämnen"