Behövs det moderatorer på forumet?

Förslag och idéer om förbättring!
Användarvisningsbild
Lustfylld
Medlem
Reaktioner:
Dat: 23 oktober 2019

#49 Behövs det moderatorer på forumet?

Oläst inlägg av Lustfylld » 02 aug 2020, 08:09

turtle skrev:
02 aug 2020, 06:06
Inga fascist mods tack. ;)

Jag slår vad om att flera här hade tyckt det vore ok om lip skulle moderera här. Låt det bli en läxa.
Vad bra, du kan ju hålla dig till ämnet!

Då räcker det med att vi andra medlemmar tillrättavisar dig hela tiden när du trollar? ibland räcker det med ett inlägg, ibland kräver du flera sidor, men det får vi väl ta om vi inte ska ha några moderatorer här på forumet, jag tröttnar ganska snabbt på svagbegåvade troll, men superkuken matar dig säkert mellan sina avstängningarna på Flashback, och tröttnar hen kan du ju alltid spamma Flashback igen och få hit en ny.

Förstår du inte vad jag skriver, kan du be någon normalbegåvad/smart människa i din närhet hjälpa dig att tyda vad det "står mellan raderna".
Åsnan känns igen på öronen, den dumme på sitt tal.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#50 Behövs det moderatorer på forumet?

Oläst inlägg av turtle » 02 aug 2020, 08:37

Jag har bara yttrat vilka medlemmar jag litar på/inte litar på (vilket är högst relevant i frågan om mods). Dessutom va det du som började prata om mig här i tråden, föreslår du att tråden bara ska få utrycka skit mot mig men inte mot andra?

Om någon som fått folk att lita på han visar sig va fascist är det så klart värt att ta upp. Det kan finnas fler fascister här, du kanske är en eftersom du vill ha total ämnes segregation, mer kontroll och regler. Själv tycker jag att fria samtal ibland med vissa gränser behöver få gå utanför gränserna.
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
Lustfylld
Medlem
Reaktioner:
Dat: 23 oktober 2019

#51 Behövs det moderatorer på forumet?

Oläst inlägg av Lustfylld » 02 aug 2020, 15:30

turtle skrev:
02 aug 2020, 08:37
Jag har bara yttrat vilka medlemmar jag litar på/inte litar på (vilket är högst relevant i frågan om mods). Dessutom va det du som började prata om mig här i tråden, föreslår du att tråden bara ska få utrycka skit mot mig men inte mot andra?
Att du yttrar dig i just detta ämne, är som att en pyroman skulle föreslå schemat för brandförsvaret. Men fortsätt du med ditt forumförstörande spammande av länkar och klipp o klistra, ingen verkar bry sig ändå.
Åsnan känns igen på öronen, den dumme på sitt tal.

Användarvisningsbild
turtle
Medlem
Reaktioner:
Dat: 22 december 2018

#52 Behövs det moderatorer på forumet?

Oläst inlägg av turtle » 02 aug 2020, 17:38

Lustfylld skrev:
02 aug 2020, 15:30
Att du yttrar dig i just detta ämne, är som att en pyroman skulle föreslå schemat för brandförsvaret. Men fortsätt du med ditt forumförstörande spammande av länkar och klipp o klistra, ingen verkar bry sig ändå.
Jag har väldigt svårt att ta några klagomål från dig seriöst med tanke på din historia här. Men om nån av de riktiga medlemmarna tycker jag förstör forumet och kan förklara varför så ska jag absolut försöka bättra mig, perfekt är jag inte men att jag förstör har jag inte förståelse för.
Rätta mig gärna om du tycker dig veta bättre.

https://ifers.123.st/

Användarvisningsbild
Administratör
Admin
Reaktioner:
Dat: 07 november 2018

#53 Behövs det moderatorer på forumet?

Oläst inlägg av Administratör » 02 aug 2020, 18:37

Just nu finns det inte behov av moderator.

Låst

Återgå till "Feedback om Friaordet"