Meningen med livet?

Generalknas sa:
Jag behöver ingen som förklarar, jag behöver någon som lyssnar.

Gå till en psykiatriker, eller skriv i en passande tråd om dina problem, om du vill bli tagen på alvar, du ger inte intrycket av alvar när du gör som du gör. Men det vet du redan, så nu får du din önskan där jag slutar förklara. det är ingen som vill lyssna på dig när du sitter på toan och bajsar. Har du däremot nått vettigt att säga så finns nog gott om folk som skulle lyssna.
 
turtle sa:
Gå till en psykiatriker, eller skriv i en passande tråd om dina problem, om du vill bli tagen på allvar, du ger inte intrycket av allvar när du gör som du gör.

När jag gör vad?

turtle sa:
Men det vet du redan

Snälla du, berätta inte för mig vad jag redan vet. Jag frågar alltid för att jag är nyfiken, punkt, och om du upplever något annat så projicerar du.

Det finns ett citat i boken Den flyende mannen som är jävligt schysst, av mina 10 favoritcitat är nog ca 6 stycken från den.
 
Generalknas sa:
När jag gör vad?



Snälla du, berätta inte för mig vad jag redan vet. Jag frågar alltid för att jag är nyfiken, punkt, och om du upplever något annat så projicerar du.

Det finns ett citat i boken Den flyende mannen som är jävligt schysst, av mina 10 favoritcitat är nog ca 6 stycken från den.

Ja du kan väl räkna upp några av sakerna du fått raderade eller gjort att du blivit avstängd så kan jag välja något ur listan, för förklara behöver jag ju inte göra.


Jag har visat i troll tråden att så inte alltid är fallet, punkt.
 
turtle sa:
Ja du kan väl räkna upp några av sakerna du fått raderade eller gjort att du blivit avstängd så kan jag välja något ur listan, för förklara behöver jag ju inte göra.

Jag har visat i troll tråden att så inte alltid är fallet, punkt.

Låt oss vara ärliga med varandra. Jag tycker att jag själv är rätt person att bedöma vilka av mina inlägg som ska raderas, och jag tror att din kompetens att göra det är nära noll. Ge mig bara lite tid.

Det finns egentligen inget hinder för mig att fylla ditt forum med skit, och tro mig jag har inte ens börjat, men till skillnad från dig finner jag inget nöje i det. Jag gör det fanimej till min livsuppgift att köra dig i botten.

Det enda som håller mig tillbaka är att det finns hopp.
 
Generalknas sa:
Låt oss vara ärliga med varandra. Jag tycker att jag själv är rätt person att bedöma vilka av mina inlägg som ska raderas, och jag tror att din kompetens att göra det är nära noll.

Nu skiter jag i vad du tror, här visar "FBspararIP" lite av dina kommentarer, som användaren "plockgodis".https://friaordet.org/viewtopic.php?f=117&t=211&start=204

Om du vill vara personen som bedömer vad som ska raderas så får du väl söka en sådan position. Eller förklara varför det uppenbara tramset du ibland postar ska få finnas kvar.

Jag gör det fanimej till min livsuppgift att köra dig i botten

För att?
 
turtle sa:
Nu skiter jag i vad du tror, här visar "FBspararIP" lite av dina kommentarer, som användaren "plockgodis".https://friaordet.org/viewtopic.php?f=117&t=211&start=204

OK :lol: Det här är mitt andra konto på forumet (!) men fortsätt gärna att leka detektiv. Ska jag köpa ett förstoringsglas åt dig?

turtle sa:
Om du vill vara personen som bedömer vad som ska raderas så får du väl söka en sådan position. Eller förklara varför det uppenbara tramset du ibland postar ska få finnas kvar.

Herregud, stila till dig :lol:
 
Lustfylld sa:
Bara det får er att må bra, så har jag inga invändningar mot det.

Men om det som får en att må bra, får nån annan att må dåligt, så har du invändningar mot det? Eller??
 
Lustfylld sa:
Tveksamt, för sånt är livet.

Oj, ärligt svar, dock lika äckligt som jag väntat.


Livet är vad man gör det till, att du skapar lidande och skyller på att lidande redan finns på andra platser, bevisar din intelligens.
 
Jag lever för min religion Islam. Jag var en rövare tidigare. Drack, hade samlag festade och förlorade mig själv helt och hållet. Var tvungen att göra något åt det. Vände mig till Islam och nu Ellhamdulla mår jag bättre än någonsin. Är lycklig.
 
Först och främst lever man för att man har fötts och växer upp, de flesta av oss kommer att leva ett långt liv. Nu till frågeställarens fråga, Vad lever ni för... Frågan kan definieras på minst två sätt, den ena blir... Jag lever för att se och utforska, det kan vara precis var som helst och om vad som helst... Den andra frågan blir... vad lever ni för, svaret blir... jag lever för att jag har fötts, jag existerar. Nu blir det hela lite mera kompext... Var och en av oss måste ställa denna fråga till vårt eget medvetande och sedan låta svaret växa och mogna fram, innan man intar en ställning till varför man lever.
 
Topp