Den inkompetenta statsministern Ulf Kristersson

Dagliga-Dan

Medlem
Reg
14 Mars 2021
Inlägg
127
Under en AW håller inkompetenta statsminister ett tal i i Götebord och buas ut. Vad Aftonbladet och Expressen inte säger är att Ulf Kristerrson höll på att säga att Israel har rätt till folkmord. Det är därför Kristersson blev utbuad men det skriver inte Aftonbladet och Expressen. "Sverige och EU har enats i att ge rätt till Israel för folkmo... Sen efter att Kristersson höll på säga att Israel har rätt till folkmord ändrade sig Kristersson.
 
Samnytt har inte skrivit något om det här alls. En "nyhetsida" som säger "ocensurerade nyheter" är nu döv.
 
Den här djäveln till människa fördömer nu minsann Irans svar på Israels bombning av Irans AMBASSAD i Damaskus den 1 april 2024. Har Ulf Kristersson någonsin fördömt Israel för någonting? Jag tvivlar. Han verkar bara krypa för USA och göra sig till. Jag skäms som svensk.
 
Den här djäveln till människa fördömer nu minsann Irans svar på Israels bombning av Irans AMBASSAD i Damaskus den 1 april 2024. Har Ulf Kristersson någonsin fördömt Israel för någonting? Jag tvivlar. Han verkar bara krypa för USA och göra sig till. Jag skäms som svensk.
Håller med, idioten är pinsam!
 
Topp