Flashback vs Friaordet

Fick höra något viktigt om hatforumet flashback idag. Säpo vill ha IP-adresser till vissa medlemmar som skriver positivt om Ryssland i Ukraina - Ryssland kriget. Säpo anser att dom som skriver positivt om Ryssland kan bli samhällsfara i framtiden och vill veta vilka de är. Det är därför pedofilen Janne har stängt av åtkomst med Tor.

Ni som skrivit utan Tor, fan vad ni är brända era jävla idioter som har gått på att pedofilen Janne inte skulle spara era IP-adresser😂.

Hur i helvete har ni lyckats gå på en pedofils lögner om att han inte kunde hantera trafiken från Tor när det har gått så bra under 23 år men inte efter att Ryssland och Ukraina kriget startade? Tror ni att ni är säkra om pedofilen skulle tillåta trafiken igen med Tor? Snart kommer vi väl höra att "Göran" åkte fast men hatforumet kommer aldirg nämnas. "Olga" åkte fast men aldrig kommer pedofilforumet nämnas. Man anger inte sin bästa källa som Säpo har. Men lycka till i era liv när det begär sig till att kartlägga era liv. Glöm inte tacka sen pedofilen Axelsson som tjänat pengar på er och att han fått era liv förstört.

Glöm inte en sak, pedofilen är ute efter pengar. En människa som inte skulle vara efter pengar skulle stängt sitt forum och sagt hejdå om den inte kunde garantera en användares anonymitet med anslutning. Att kalla användare Admin för peter är inte anonymitet. Anonymitet är att kunna logga in med anonymitetstjänster som Tor eller annan anslutning som är möjligt på Friaordet. Men Friaordet skriker aldrig om anonymitet för här är alla anonyma till skillnad på hatforumet.

Ja, de kan se IP men inte som förr när IP-adressen kunde ses direkt i inlägget om man hade en viss behörighet. Admin kan alltså plocka fram IP när han vill för vem han vill.

Om man har flera konton på Flashback och använder samma webbläsare läggs ett cookies in i datorn för varje konto man har. Jag kan på goda grunder säga att de genom dessa cookies kan se vilka mer konton ett konto har. Om man med ett konto blir avstängd kan de också stänga av alla de andra kontona man använt med samma webbläsare och samma dator.
Dessutom kan en avancerad webbplats läsa av nära 100 olika punkter i datorn/webbläsaren. Med dessa punkter kan man till stor del (men inte hundraprocentigt) identifiera konton tillhörande samma person. Det hjälper alltså inte att man kan byta IP mellan varje konto man har.

Om man har flera konton på Flashback bör man använda flera olika webbläsare och anonymiserade tjänster (som VPN). Man bör också byta datorns inställningar då och då eller använda ett plugin i webbläsaren som fejkar olika inställningar och inte minst olika User Agents. Annars är risken stor att Flashback vet vilka konton som är samma person.
Ja, detta stämmer, detta har jag märkt för länge sen. Trots att jag alltså inte ens sitter där lika mycket längre. Jag har fått alla mina konton bannade efter typ 20 inlägg, ibland bannar dom på exakt 50 :ROFLMAO: Jag frågar endast saker, ibland för att driva, ibland för vanliga frågor. Sitter där ibland för att man vill ha snabba svar. Angelica Maccarone, Admin5, brukar vara den som bannar, men nu har andra även fått order att banna mig.

Använder lite olika gratis vpn, eller proxies, testat olika webbläsare, men till slut bannas man, går att lösa enkelt med Virtual Machine, och stadiga VPN med VPS anslutningar, men jag bryr mig inte direkt. Det som Lilla Angelica och Pedodil-Jan inte fattar är att när väl deras cookie wars med olika snlutningar avslöjas så kommer folk göra saker med dom som jag inte kan skriva här.

Du ser när Israel och Iran dödade varandras medborgare och kärnvapenforskare, så betyder detta att båda länderna har kontakter nära varandras högsta ledare, samma sak gäller här, om Mr.Slakataren har hört saker från nära personer gällande Tor, så är inte detta någon slump. Då kan du och ni andra tänka er vad som kommer hända när mycket gällande Flashback en dag uppdagas. Då spelar det inte någon roll vilken hög position du har. Det kommer bli som franska revolutionen där bönderna ger sig på skiktet högsta organ. 😆 Jag vet själv ett par personer som sitter på saftig information, gällande nätverket och servrarna som skiten körs på, men även lite gällande inställningarna, saken är bara den, att tiden inte är rätt. Man vill gärna ha hela kakan, i stället för att 50% damage. 50% damage är inget man man vill göra längre när det gäller pedofilen Jan Axelsson, som gärna låter andra ladda FUPS på andras brott, men inte på hans egna. Du får snacka om vad du vill men inte dom.

Det är ju typ 10 år som jag bara suttit och skrattat åt folk som skapar klagotrådar, man bara, hur i helvete orkar ni? Gör som mig, ha tusentals olika konton, ställ era frågor, och spara datan, och skit i om ni blir bannade. Hur folk orkar skriva i Ryssforumet undrar man ju också, är det ens någon idé att sreiöst försöka försvara Rysslands krig? Spelar ingen roll hur seriös man är, ni kommer ändå få inlägg raderade.

Det är inte bara det att de bannar, dom tar bort alla mina inlägg och trådar, men inget som är viktigt för mig, jag har infört vissa CLI kommandon och tillägg som gör så att varje inlägg som jag skriver eller varje tråd sparas direkt, varje ny uppdatering sparas direkt, samma sak för andra, så fort de citerar eller svarar i mina trådar så sparas deras svar, så all data sparas och jag kan lungt och fint gå tillbaka och läsa om det jag undrade över för 1 år sen eller 5 år sen. Fast söker man på vissa av mina konton som jag har haft, där kontona har haft mellan 100-500 inlägg och 30-talet trådar, ja söker man på dessa, så finns det inget, dom raderar exakt allt, sen bannar dom. Lilla Angelica är så känslig och lättkärnkt att hon även tar bort min bild på den numera förruttnade avlidne snuten Andreas Dödman :D

Är det någon annan utav er som också får era inlägg, profilbilder och trådar raderade efter en avstängning, har ni varit med om det? Varför dom raderar all min data vet jag inte, inget som hjälper dom direkt, jag använder bara deras sida som ett toapapper, och det finns ingenting dom kan göra från att förhindra mig att få svar på mina frågor. Så fort jag får det, så är ju allt sparat, sen så slängs bara toappapret för att skapa ett nytt toapapper.

Jag vet att jag har SÄPO och Polis efter mig, utan tvekan.

Det stannar inte bara vid plugins, cookies, och webbläsare, dom har säkert infört någon AI funktion som kan känna igen hur en viss typ av användare skriver. Om man nu verkligen bryr sig kan man använda Virtual Machine, så är det problemet löst. Man kan också köra AI tricket tillbaka mot dom, genom att formulera om sin text med AI.

Jag har även ibland skickat PM till andra användare, med en sammanfattning från Friaordet gällande hur Flahback sparar IP uppgifter och data.

Inte konstigt att dom, Pedofil-Jan och Angelica, har begränsat hur många trådar man kan skapa per dygn som ny användare, eller hur många PM man kan skicka, det roliga är också hur dom påpekar att detta har att göra med att Flashback i grunden är ett "diskussionsforum", och inte till för att skicka PM. Vi behöver fler som kan skicka PM med sammanfattning till varför Flashback är dåligt.

Friaordet är inte heller så där jättebra, finns fortfarande vissa regler som behöver försvinna, men fortfarande bättre än Flashback. Nu vet jag inte, kan man diskutera en sån enkel sak som olagliga IPTV leverantörer här?
 
Ja, detta stämmer, detta har jag märkt för länge sen. Trots att jag alltså inte ens sitter där lika mycket längre. Jag har fått alla mina konton bannade efter typ 20 inlägg, ibland bannar dom på exakt 50 :ROFLMAO: Jag frågar endast saker, ibland för att driva, ibland för vanliga frågor. Sitter där ibland för att man vill ha snabba svar. Angelica Maccarone, Admin5, brukar vara den som bannar, men nu har andra även fått order att banna mig.
Dom konton som bannas vid 50 inlägg är för att du uppnått gränsen till att skicka PM och det är därför dom bannar dig då. Listigt uträknat av pedofilen.

Använder lite olika gratis vpn, eller proxies, testat olika webbläsare, men till slut bannas man, går att lösa enkelt med Virtual Machine, och stadiga VPN med VPS anslutningar, men jag bryr mig inte direkt. Det som Lilla Angelica och Pedodil-Jan inte fattar är att när väl deras cookie wars med olika snlutningar avslöjas så kommer folk göra saker med dom som jag inte kan skriva här.

Du ser när Israel och Iran dödade varandras medborgare och kärnvapenforskare, så betyder detta att båda länderna har kontakter nära varandras högsta ledare, samma sak gäller här, om Mr.Slakataren har hört saker från nära personer gällande Tor, så är inte detta någon slump. Då kan du och ni andra tänka er vad som kommer hända när mycket gällande Flashback en dag uppdagas. Då spelar det inte någon roll vilken hög position du har. Det kommer bli som franska revolutionen där bönderna ger sig på skiktet högsta organ. 😆 Jag vet själv ett par personer som sitter på saftig information, gällande nätverket och servrarna som skiten körs på, men även lite gällande inställningarna, saken är bara den, att tiden inte är rätt. Man vill gärna ha hela kakan, i stället för att 50% damage. 50% damage är inget man man vill göra längre när det gäller pedofilen Jan Axelsson, som gärna låter andra ladda FUPS på andras brott, men inte på hans egna. Du får snacka om vad du vill men inte dom.
Jag den som tror också på att det en dag kommer uppdagas vad för information som delas mellan pedofilforumet och polisen. Vet själv att pedofilen Janne använder Robin som nyttig idiot och skickar hit då och då för att sabotera men att det bara slår tillbaka på han själv förstår inte dumma jävla pedofilen.

Det är ju typ 10 år som jag bara suttit och skrattat åt folk som skapar klagotrådar, man bara, hur i helvete orkar ni? Gör som mig, ha tusentals olika konton, ställ era frågor, och spara datan, och skit i om ni blir bannade. Hur folk orkar skriva i Ryssforumet undrar man ju också, är det ens någon idé att sreiöst försöka försvara Rysslands krig? Spelar ingen roll hur seriös man är, ni kommer ändå få inlägg raderade.
Pedofilforumet är ett söndermoddat forum.

Det är inte bara det att de bannar, dom tar bort alla mina inlägg och trådar, men inget som är viktigt för mig, jag har infört vissa CLI kommandon och tillägg som gör så att varje inlägg som jag skriver eller varje tråd sparas direkt, varje ny uppdatering sparas direkt, samma sak för andra, så fort de citerar eller svarar i mina trådar så sparas deras svar, så all data sparas och jag kan lungt och fint gå tillbaka och läsa om det jag undrade över för 1 år sen eller 5 år sen. Fast söker man på vissa av mina konton som jag har haft, där kontona har haft mellan 100-500 inlägg och 30-talet trådar, ja söker man på dessa, så finns det inget, dom raderar exakt allt, sen bannar dom. Lilla Angelica är så känslig och lättkärnkt att hon även tar bort min bild på den numera förruttnade avlidne snuten Andreas Dödman :D
Jag tror att jag kommer får en bild på Angelica men den är gammal :-D då vet vi iaf hur hon ser ut och kan bara lägga på 10, 20 år på bilden och få ett ungefärligt utsende ;-)

Är det någon annan utav er som också får era inlägg, profilbilder och trådar raderade efter en avstängning, har ni varit med om det? Varför dom raderar all min data vet jag inte, inget som hjälper dom direkt, jag använder bara deras sida som ett toapapper, och det finns ingenting dom kan göra från att förhindra mig att få svar på mina frågor. Så fort jag får det, så är ju allt sparat, sen så slängs bara toappapret för att skapa ett nytt toapapper.
Jag skriver aldrig där, har inte ens konto och försökte skapa men när dom förbjöd Tor så vill jag inte skapa konto. Tänk, ett forum som säger användarnas anonymitet men bannar anonymitetstjänst som Tor :unsure:

Jag vet att jag har SÄPO och Polis efter mig, utan tvekan.

Det stannar inte bara vid plugins, cookies, och webbläsare, dom har säkert infört någon AI funktion som kan känna igen hur en viss typ av användare skriver. Om man nu verkligen bryr sig kan man använda Virtual Machine, så är det problemet löst. Man kan också köra AI tricket tillbaka mot dom, genom att formulera om sin text med AI.

Jag har även ibland skickat PM till andra användare, med en sammanfattning från Friaordet gällande hur Flahback sparar IP uppgifter och data.

Inte konstigt att dom, Pedofil-Jan och Angelica, har begränsat hur många trådar man kan skapa per dygn som ny användare, eller hur många PM man kan skicka, det roliga är också hur dom påpekar att detta har att göra med att Flashback i grunden är ett "diskussionsforum", och inte till för att skicka PM. Vi behöver fler som kan skicka PM med sammanfattning till varför Flashback är dåligt.

Friaordet är inte heller så där jättebra, finns fortfarande vissa regler som behöver försvinna, men fortfarande bättre än Flashback. Nu vet jag inte, kan man diskutera en sån enkel sak som olagliga IPTV leverantörer här?
Vilket jävla skitsnack att det är diskussionforum och inte skicka PM. Då ska dom ta bort den möjligheten helt. Dom har ljugit så mycket om så massor saker att dom inte har något bra att ljuga om längre.

Jag kan inte svara på det sista men är olaglig IPTV verkligen så enkel sak som du påstår? Det säger sig självt ju olaglig 😄
 
Pedofilen som sitter bakom dom tre konton har inte utannonserat användaren -Info- som moderator fast det har gått över en vecka sen -Info- blev moderator. Varför?
Jag skrev det här förra tisdagen, imorgon är det exakt en vecka sen jag skrev och då var -Info- moderator redan innan jag skrev. Nu är det en som frågar precis det jag skrivit varför har admin inte utannonserat han som moderator. En relevant fråga eller är det fel att fråga?

Då kommer den nyblivna moderatorn Sgt.Bland som bara varit moderator i knappt två veckor och börjar tjafsa och säger,

Inte märkligt alls. Nya moddar blir inte alltid utplacerade direkt till en viss forumdel. Varför sånt intresse för detta?
Sgt.Bland har ju varit mod i så många år att han vet nu hur allt fungerar. Han ifrågasätter också varför så intresse över detta? Vilken sjuk jävel som tror att han har rätt att ifrågasätta en enkel fråga. Att mod inte blir utplacerade direkt till viss forumdel. Här ljuger Sgt.Bland igen. Janne söker inten random användare och undrar var han ska placera han som moderator. Janne har redan undersökt och vet vart han platsar och vad han är bra på. Men som vanligt så måste moderatorer hålla ihop och att dom nekar det men att det finns vissa som tror dom där djävulens advokat. Finns inte så mycket att säga om djävulens advokat men så är det. Skit rinner uppfrån ner. Väntar på när tempezzt kommer in och blandar in som som moderator. Men ni har bevis på när jag skrev det. Här har ingen moderator något att säga om, det är admin som har svaret och inte några horungar till moderatorer som lever på bidrag och modererar på sina usla, trista all-fritid som dom har.
 
En mod kunde inte säga emot mina argument mer och tog bort min varning. https://www.flashback.org/sp87274589
Det är därför admin blev tvingad att stänga min andra tråd. Hade blivit för pinsamt om de tog bort två av sina felutfärdade varningar, så kan vi inte ha det tycker admin. :lol:
 
Flashback Anti-DoS är ganska lättriggad. Det räcker med att uppdatera sidan 20-30 gånger i snabb följd för att låsa ut sig i två timmar.

Jag använde flera VPN tjänster och tryckte på F5 tangenten tills att sidan började ge felmeddelanden och slutligen att sluta svara.

Senare under dagen så kom det in en massa användare och klagade på att det inte gick att surfa till Flashback. LoL!!! 😂 🤣
 
Flashback Anti-DoS är ganska lättriggad. Det räcker med att uppdatera sidan 20-30 gånger i snabb följd för att låsa ut sig i två timmar.

Jag använde flera VPN tjänster och tryckte på F5 tangenten tills att sidan började ge felmeddelanden och slutligen att sluta svara.

Senare under dagen så kom det in en massa användare och klagade på att det inte gick att surfa till Flashback. LoL!!! 😂 🤣
Hur blev du utlåst? Vad hände?
 
Fick höra att moderatorn Ruskigbuss försvarar pedofilforumet flashacks ägare att han inte är ute efter pengar och gör det för ytttrandefriheten? Men varför har då pedofilen Jan Axelsson ett snuskforum som är fullt med snuskreklam? Är det också yttrandefrihet Ruskigbuss?
 
Ska jag släppa några bilder på Robins morsa och hans bror? Dom är nytagna. Låt Lilla Sverige se vem som är mor och bror till en person som misshandlar och tvingar ett litet barn som är kunnig inom IT hacka sidor. Robin hotade ett barn hacka sidor.
 
Ett värdelöst system som slår till till direkt om man surfar lite för aggressivt. På mindre än en minut så kan man bli utelåst från forumet i 2 timmar.

Jag testade en gång från flera olika operatörer som använder CGNAT och uppenbarligen ställde detta till det för en massa användare i forumet.

En illvillig person skulle kunna använda sig av ett flertal VPN tjänster och sabotera för användarna i forumet som använder samma VPN tjänster.
 
Vad hände efter FB blev hackat i december? Det tystades ner och inget hördes mer om det.
IMG-20240224-155840.jpg
 
Vad hände efter FB blev hackat i december? Det tystades ner och inget hördes mer om det.
IMG-20240224-155840.jpg
Vad hände? Är du den enda som var där på rätt tid som såg det?

PEDOFILEN JAN AXELSSON har börjat med popup reklam. Det ska vara vra bara för dom som inte är medlemmar. Då är det två frågor, sämre inkomst? Tror inte det. För att stimulera fler som registrerar sig för att skriva? Det låter vättigare. Vad tror ni?

Robin Jansson. Du hänger ut fel kille som kommer förmodligen straffa dig hårt förr eller senare. Ha så roligt du kan medans.
 
Vad hände? Är du den enda som var där på rätt tid som såg det?

PEDOFILEN JAN AXELSSON har börjat med popup reklam. Det ska vara vra bara för dom som inte är medlemmar. Då är det två frågor, sämre inkomst? Tror inte det. För att stimulera fler som registrerar sig för att skriva? Det låter vättigare. Vad tror ni?

Robin Jansson. Du hänger ut fel kille som kommer förmodligen straffa dig hårt förr eller senare. Ha så roligt du kan medans.
Många identiska trådar som postades och raderades väldigt snabbt. Trodde att någon skulle ha gjort en tråd om det, men min egen tråd där jag frågade om det i Flashbackdelen blev raderad snabbt så det hände väl alla andra också.
 
Pedofilen har nu börjat med att slå stora annonser i ansiktet på besökare. Janne, räcker inte pengarna till din och Angelinas lyxresor igen? Verkar så för när det går lite dåligt så brukar admin5 (Angelina) sluta "jobba" på hatforumet som hon inte gjort nu igen på flera månader. Angelina, du behöver inte motbevisa mig när du läser det och visar upp dig igen med några KFK.

En fråga till Janne och Angelina, hur fan hittade ni varandra? En helt seriös fråga nu. Finns det någon datetingsida typ som heter sida för lika äckligt sinnade personer som söker sin andra själv som är minst lika vidrig som du själv anser dig? Är det någon sån sida ni hittade varandra? Försöker kommer på om det finns något annat par som är i er klass på att vara vidriga men kan inte komma på. Att gå till Sveriges historia som Sveriges värsta och äckligaste par Axelsson och Macarrone är inte illa, något som ni strävat hela tiden blir er dröm uppfylld nu.
 
Magasinet Konkret ( som jag aldrig hört tidigare) vill starta ett nytt forum enligt hatforumet f.back. Men horungarna på f.back motsätter sig det och tycker det är onödigt och att det inte komemr bli bra. Att det skulle vara mycket ryggdunk. Men vad är det ni gör på hatforumet då era jävla horungar? Varför är ni så anti mot allt och att allt ska vara exakt som ni vill? Varför kan ni inte låta människor göra vad dom vill? Varför ska ni alltid vara dom som bestämmer vad andra vill göra? Det är typiskt horunge betende f.back användares syn på vad yttrandefrihet är. Dom vill att några vänstermänniskor kommer till pedofilforumet f.back och sen överösa och mosa sin meningsmotståndare. Typ 100 hatmänniskor mot en vänstermänniska sen vill dom stoltisera vi vann debatten. Ni är fan inga människor, att säga horungar till er är det mildaste jag kan säga till er era jävla horungar. LÅT MÄNNISKOR GÖRA VAD FAN DOM VILL UTAN ATT NI SKA ALLTID BLANDA ER IN. ALLA MÅSTE INTE HÄNGA PÅ ERT JÄVLA PEDOFILFORUM FLASHBACK OCH GYNNA SVERIGES STÖRSTA PEDOFIL JAN AXELSSON, FATTA DET ERA JÄVLA HORUNGAR.
 
Horungen Carlbom som är moderator är orolig över att ett nytt forum kanske kommer. Varför oroas du över det Carlbom? Har vi inte rättigheter i Sverige och får inte var och en göra precis som den vill göra? Här pratar vi om ett jävla forum och du är redan igång och är emot det och börjar ifrågasätta hur den ska finansieras. Om du är bekymrad kan dom också dra på lite lögner och tigga donationer. Annars i värsta fall kan dom betala i natura med din morsa eller fru eller någon kvinnlig person du känner. Allt löser sig det borde du veta hur pedofilen Janne löste med lögner.

Men det har visat sig att pedofilforumet är inte en vän av yttrandefrihet och bara att Magasinet Konkret har tänkt på det har fått pedofilforumets moderatorer bli nervösa. Jag tittade en gång till i artikeln, den är skriven i januari och det är mars nu. Typiskt pedofilforums medlemmar som har gjort det till en djup diskussion. Ni är fan kräk hela bunten era horungar.
 
Magasinet Konkret ( som jag aldrig hört tidigare) vill starta ett nytt forum enligt hatforumet f.back. Men horungarna på f.back motsätter sig det och tycker det är onödigt och att det inte komemr bli bra. Att det skulle vara mycket ryggdunk. Men vad är det ni gör på hatforumet då era jävla horungar? Varför är ni så anti mot allt och att allt ska vara exakt som ni vill? Varför kan ni inte låta människor göra vad dom vill? Varför ska ni alltid vara dom som bestämmer vad andra vill göra? Det är typiskt horunge betende f.back användares syn på vad yttrandefrihet är. Dom vill att några vänstermänniskor kommer till pedofilforumet f.back och sen överösa och mosa sin meningsmotståndare. Typ 100 hatmänniskor mot en vänstermänniska sen vill dom stoltisera vi vann debatten. Ni är fan inga människor, att säga horungar till er är det mildaste jag kan säga till er era jävla horungar. LÅT MÄNNISKOR GÖRA VAD FAN DOM VILL UTAN ATT NI SKA ALLTID BLANDA ER IN. ALLA MÅSTE INTE HÄNGA PÅ ERT JÄVLA PEDOFILFORUM FLASHBACK OCH GYNNA SVERIGES STÖRSTA PEDOFIL JAN AXELSSON, FATTA DET ERA JÄVLA HORUNGAR.

Det kallas för kontrollbehov. Dom vill styra vad du får säga, vad du får tänka. Tappar dom kontrollen tappar staten kontrollen om du förstår vad jag menar.
 
Topp