Flashback vs Friaordet

Självklart har du fel, finns absolut inget typiskt svenskt beteende där man utnyttjar folk så, kommentaren är så löjlig att jag hoppas för din skull att du trollar.

"Nojig" "pk" lol, du bara slänger ur dig saker du, kom ner med fötterna på jorden.
tror bara han menar att det är fegt, är svensk jag själv men förstår kopplingen för det är en vanlig svensk stereotyp att svennar är fega. Och det är ju sant ibland fast att inte alla är det
 
Ni vet Jannes fru Angelina som är admin5. En riktig luffare som skämmer ut sig. Men hennes problem är inte att skämma ut sig utan hur hon tror sig stå över alla fårskallar på hatforumet och hur hon som sin man Jan vet hur lättlurade alla idioter är på hatforumet.
Jag har haft själv ett forum innan ens Janne visste vad forum var något på den tiden. Hade själv ett vBulletin forum så jag vet vilka tillägg det finns och vad man kan göra med många saker.

Finns en tråd om något med "tråden om aktiva användare" eller medlemmar, något sånt.
Efter tjugo år ska en medlem dyka upp och göra sitt första inlägg på den tråden? Vet ni varför ett "så gammalt" konto dyker upp, för att Angelina admin5 vill få er tro att alla konton är skapade av riktiga människor och att det dyker upp då och då för att göra inlägg. Men fråga admin hur många som är spamkonton, han kommer inte svara det.
Men till saken om kontot från"2002" villas. När admin5 skapade detta konto hade hon bråttom med att skriva några inlägg med kontot innan hon placerade den i kategorin medlem. Hon tänkte inte, så dum så bråttom. Hur vet jag det? Kommer till det nu,

titta på URL efter .org står det f29lp f står för Fake. När en fake user placeras senare i medlemmar får den u då. Men eftersom Angelina är så korkad och tycker att alla andra är så dumma och lättlurade och inte tänkte på att jag var där just då hon skapade kontot villas tänkte hon att det är en lätt match.

Tråden "jag har cancer och jag komemr dö snart" är också skriven av Angelina admin5. Till kännedom. Kommer mer bra avslöjanden om dessa två idiotet Jan och Angelina.

Hon är rabiat. Slaktaren, har du tänkt på att Janne inte är så mycket närvarande på sitt hatforum längre? Det är Jannes fru Angelica som har tagit över mer och mer.
 
Hon är rabiat. Slaktaren, har du tänkt på att Janne inte är så mycket närvarande på sitt hatforum längre? Det är Jannes fru Angelica som har tagit över mer och mer.
det har jag märkt och har ni märkt att admin5 stänger många klagotrådar direkt utan diskussion?
 
Grabbar, sluta tjafsa i onödan om svenskar och invandrare i tråden.

Tänker på en sak som händer hela tiden på hatforumet.

Har noterat under en tid att inlägg försvinner och att den som skrivit inlägget inte vet varför. Vissa moderatorer raderar inlägg som sticker i ögonen mot deras egna privata åsikt i ämnet och raderas utan att man vet varför inlägget tas bort. För att komma till rätta med detta så ändras reglerna så att varje inlägg som raderas så meddelar moderator den som skrivit inlägget om orsak. Då finns det en möjlighet att ta upp frågan högre upp om varför moderator tar bort inlägg som går emot den personliga åsikten. Nu är det svårt att bevisa att vissa moderatorer missbrukar sin makt. Samma moderator tar inte bort inlägg som stödjer den egna åsikten utan dessa får vara kvar. Man har helt enkelt större tolerans mot inlägg som stöttar den egna åsikten.
flashback.org/p79303929#p79303929

Det finns en FAQ om det som hunden tempeZZT länkat. Så här står det i FAQ:
Q: En del av mina inlägg försvinner spårlöst. Vad är det som händer?
A: Moderatorerna rensar hela tiden bort inlägg som är utanför trådens ämne. Detta är inte något som användarna alltid informeras om då det handlar om väldigt många inlägg varje dag. Har ditt inlägg försvunnit så är det enklast att kontakta en moderator i berört forum och fråga vad som hänt.

Att skicka PM till varje användare som får inlägg bortplockade är inte aktuellt då detta skulle ta ofantligt mycket tid i anspråk.


Även trådar kan försvinna helt, alltså inte hamna i Papperskorgen. Det beror oftast på att trådstarten bryter mot en 1.xx-regel. Alla moderatorer har möjlighet att se vilka åtgärder som gjorts av moderatorer i en tråd.

Slaktaren har skrivit i tråden om det tror jag men jag fick det i PM av Slaktaren.

Då kommer vi till saken, inlägg försvinner eller som Janne antyder att det "försvinner". Det är inte alltid användare informeras för det skulle ta för lång tid? För lång tid? Men alla andra inlägg som ger varning går bra, då tar det inte lång tid?
Anledningen till att ingen information går till användaren när ett inlägg försvinner är för att inlägget ska försvinna och användaren inte ska uppmärksammas på det försvunna inlägget. Det är just för att inlägget inte bryter mot någon regel utan att admin/mods inte gillar inlägget. Blir inte användaren uppmärksammad på inägget så glöms ofta det bort. Hur många har koll på vad man skriver exakt? Tror inte alla memorerar vad man skriver. Hur många såna inlägg försvinner om dagen då?

Är det inte orättvist att om det skulle vara så att en del klarar sig utan varning medans andra får varning? För inlägg som försvinner resulterar inte i varningar. Så fungerar Jan Axelssons hatforum "yttrandefrihet på riktigt"

flashback.org/p79303929#p79303929

flashback.org/t3397220

flashback.org/t3395890


Två trådar som handlar om samma sak, användarna är medlemmar sen länge. Vad är det pedofilen Jan Axelsson vill? Hatforumet är som hamsterpaj där Robin Jansson hängde.
 
en email från utr.materialet om s*gm*g robin jansson
[email protected]
jobbar på facebook? Vet dom vem dom har som anställd?
sök på robinj24 hamsterpaj för bild på han
 
Här är horungen Robin som driver s*gm*g http://www.hamsterpaj.net/traffa/profile.php?id=1071534

Om horungen Robin skulle börja hota hamsterpaj som han är så bra på. Att hota precis som hatforumet flashbacks ägare Jan Axelsson.


Tänk er att den här horungen som söker på penisar som är bög har hotat oss och spridit massor med rykten om oss och Friaordet. Killen är ett jävla skämt och pedofilen Jan Axelsson anlitar bögen för att sprida falska saker om oss och Friaordet. Kunde du inte bättre Janne? :LOL:
 
Hej på er.
Det här är vad som står på Robins hemsida,

OM OSS

Den 27:e september 2018 stängdes vår favorittidning “ifolketsintres.se” pga hot från hatforumet Sigmag. Vi kunde inte acceptera att tidningen skulle vara borta för alltid och därför har vi, ett gäng självständiga sugentusiaster, startat upp tidningen på nytt. Vår redaktion och adminteam har inget att göra med ledningen för den förra sidan och vi kommer aldrig att vika för hot. Den här nättidningen är här för att stanna.
“SUG-gruppen tar avstånd från allt de själva gjort men njuter av resultatet” – Kent Clarksson
NU SUGER VI AV NÄTHATARNA!!!!
O domen framkommer det tydligt vem Robin är men har Robin inte läst själv sin dom? Han kan inte vara så förbannat dum? Gör sig ännu dummare på FB, säger att barnet är 22 år. Det är Robin som är 22 år d och ungen mycket mindre.

Varför skrev Robin på sin hemsida att nu suger v av näthatarna? en liten anmärkning. Jan Axelsson är kanske den bäst insatta i pedofili, Robin är bäst på söka på penisar och suger av. Kan de två ha hittat varanda någonstans?

Jag ska skriva några inlägg på FB, som svar till Robin. Tror ni inläggen kommer få vara kvar eller om det kommer raderas för att det kommer skada Jans tjära älskade Robin? Vi får se var i den tråden Jan Axelsson drar gräns för vad som är yttrandefrihet. Jag kommer bara kontra Robins inlägg.
 
Här är horungen Robin som driver s*gm*g http://www.hamsterpaj.net/traffa/profile.php?id=1071534

Om horungen Robin skulle börja hota hamsterpaj som han är så bra på. Att hota precis som hatforumet flashbacks ägare Jan Axelsson.


Tänk er att den här horungen som söker på penisar som är bög har hotat oss och spridit massor med rykten om oss och Friaordet. Killen är ett jävla skämt och pedofilen Jan Axelsson anlitar bögen för att sprida falska saker om oss och Friaordet. Kunde du inte bättre Janne? :LOL:
Väldigt bögigt utsende.
 
Hahahahahahahaha! Du är hjälten vi har men som vi inte förtjänar! Må HERREN HERREN välsigna dig!

Knulla dom båda! Dom förtjänar verkligen att slaktas så länge som dom har drivit med folk, speciellt genom att censurera och radera folks inlägg och trådar. Dom orkar inte ens flytta folks inlägg till rätt sektion. Man kan inte ens skriva ett skit där längre. Dessutom samarbetar dom ju med snuten som alla människor med sunt förnuft fattar. Man kan skriva vad man vill om blattar men aldrig om svennar i brottsdelen.

Det är svårt att förstå varför folk ens sitter där och skriver fortfarande. Alla har tröttnat på skiten. Det är lite som en drog typ, man kanske har en fråga och vill få den snabbt besvarad som några har nämnt. Men stället är genomruttet. När jag säger att jag har dödligt hat mot dom så menar jag det bokstavligt, båda dom horungarna verkar ha hemliga uppgifter. Går inte att hitta dom någonstans. Inte heller han horan Robin Jansson aka användaren "Robin Jansson". För dom vet hur mycket deng dom kommer få.

Hade varit trevligt om vi kunde veta vem horungen Najas också är, finns många moderatorer där jag hade haft ihjäl. En annan är horungen "blomvattnare", han/hon är också expert på att censurera folk. Minns att det fanns en användare som skrev att denne fick tillbaka ett inlägg efter flera veckor av tjat, och innan inlägget kom tillbaka så skrev blomvattnare en hel roman om hur världen skulle se ut och efter vilka pipor den ska styras efter.

Som jag skrev för något år sen, moderatorena där raderar saker efter deras egna politiska intressen och åsikter samt efter deras egna känslor gällande en viss sak.

Det är helt dunderbart att läsa dina inlägg! Keep it up man!
Hon är rabiat. Slaktaren, har du tänkt på att Janne inte är så mycket närvarande på sitt hatforum längre? Det är Jannes fru Angelica som har tagit över mer och mer.
Inte nog med det att den skitforumet vägrar att städa bort hattrådar och andra trådar med olagligheter , Flashback och den sidans ansvarige admin och moddar låter mycket skit som har legat där i över 20 år sen minst 2002 ligga kvar och att man i hemlighet uppmuntrar till olagligheter behöver man inte ens vara någon kvalificerad raketforskare för att upptäcka det .
 
Hatforumet flashbacks "yttrandefrihet" på riktigt!



Varför raderades tråden? Är det fler som vaknat till nu och inser att staten har kontroll över hatforumet flashback?
Kan enbart hoppas på att Pappa staten antingen nu 1 juli 2022 eller 1 januari 2023 driver igenom en ny lag som tvingar alla admins att städa undan och papperskorga alla trådar inlägg som är av olaglig karaktär och om admins och moddarna på de forumsidor där trådar och inlägg av olaglig karaktär låter dessa trådar och inlägg ligga kvar utan åtgärd så ska de förslagsvis bli föremål för bestraffningar typ vite på minst 1 miljon kronor och att man kan bli fråntagen rätt att bedriva verksamhet i Sverige och andra länder .
 
Detta forum kan tyvärr förlora sitt rykte om det hotas hej vilt
95 procent av alla ämnen handlar om Covid.
Någon dag sen stod det om att kungen och drottningen hade fått Covid. Det var uppe på flashback sekunder senare. Jag förstår inte vad som ska diskuteras i såna fall? Flashback har blivit så löjligt så nördigt. Är det för att få läsare och öka inlägg? Jag skulle också kunna lägga upp varje sån sak här men ser inte direkt någon diskussionsunderlag men ni där gör det.
så fort covid-19 aktualiserades så skapades det säkert upp minst 25 trådar om covid-19 inne på flashback
 
Moderatorn Husvagnsvensson erkänner att hatforumet flashback är ett kommersiellt forum.Har Husvagnssvenson tröttnat på skitforumet flashback och vill avsättas?

Företag eller andra som vill sprida sitt budskap är om de vill göra det i form av reklambudskap inte förbjudna att göra det, men skall de göra det får de betala för det. Det är dels rimligt från Flashbacks sida då forumet drivs kommersiellt och dels skulle forumet översvämmas av reklam annars.
flashback.org/p79348620#p79348620
 
Moderatorn Husvagnsvensson erkänner att hatforumet flashback är ett kommersiellt forum.Har Husvagnssvenson tröttnat på skitforumet flashback och vill avsättas?


flashback.org/p79348620#p79348620
Här är några andra horungar till modeatorer som jämt raderar inlägg. Jag har tidigare skrivit om kommunisten blomvattnare.

Det som slaktaren nämner angående att vissa inlägg raderas utan varning stämmer givetvis helt och hållet. Dom har tid att varna men kan inte ens införa en funktion som lämnar tillbaka ett inlägg i PM på 2 sekunder 😂

Jan Axelsson, fan vill knulla hans namn och hela hans ansikte. Dom tror att saker och ting är på skoj, dom tror att ingenting kommer att hända dom. Men verkligheten kommer att nå ifatt dom!

Det här är dom smutsigaste "moderatorena" på forumet, dom som enligt mig raderar mest. Se spoiler nedan.

Flashback Forum - Visa profil: Allaballawalla

Flashback Forum - Visa profil: blomvattnare

Flashback Forum - Visa profil: Carlbom

Flashback Forum - Visa profil: Diablo1118

Flashback Forum - Visa profil: evilhoney

Flashback Forum - Visa profil: easy_dan

Flashback Forum - Visa profil: Falukropp

Flashback Forum - Visa profil: Hamilkar

Flashback Forum - Visa profil: Gordon Blixt

Flashback Forum - Visa profil: HelgeBuk

Flashback Forum - Visa profil: madtop

Flashback Forum - Visa profil: manamanah

Flashback Forum - Visa profil: Jultrollet

Flashback Forum - Visa profil: Morfar-52

Flashback Forum - Visa profil: najas

Flashback Forum - Visa profil: Neksnor

Flashback Forum - Visa profil: Nospheratu

Flashback Forum - Visa profil: Oddball

Flashback Forum - Visa profil: pbo

Flashback Forum - Visa profil: Pojken med guldbyxorna

Flashback Forum - Visa profil: Proton

Flashback Forum - Visa profil: rotadent

Flashback Forum - Visa profil: Schlesien

Flashback Forum - Visa profil: Ruskigbuss

Flashback Forum - Visa profil: SvartaBjorn

Flashback Forum - Visa profil: T-80U

Flashback Forum - Visa profil: Tinuviel

https://www.flashback.org/u89701 horungen "Tystnad"

Flashback Forum - Visa profil: TorkelSnorkel

Flashback Forum - Visa profil: Unity

Flashback Forum - Visa profil: v50

Flashback Forum - Visa profil: vf

Flashback Forum - Visa profil: vhe

Flashback Forum - Visa profil: VitKalla

https://www.flashback.org/u588050 horungen "Zilvio"
 
Robin Jansson-se|79190027 sa:
Friaordet-clownerna svamlar igen. :D
Det finns några delar som jag inte kan hålla mig från att kommentera.

Nu har detektiverna listat ut att den de tror är jag har blivit åtalad för ett brott. Upphetsningen blev överväldigande för deras små hjärnor vilket resulterade i en del komik.

Enligt vad de hittade så har "jag" hotat en 2 år yngre person att hacka en webbplats och att bara den 2 år yngre personen blev dömd. Slaktaren skyndade sig till FO för att rapportera att "jag" har hotat ett småbarn att hacka sidan och sedan fick småbarnet dömd för brottet.

Tre frågor geniet glömde att fråga sig var:

1. Hur många småbarn kan hacka?
2. Hur kan man döma ett småbarn för ett brott?
3. Betyder "22 år" "småbarn"? :rolleyes:

Efter det skämmer han ut sig med ett scoop som vem som helst förstår är uppdiktat. Följ den tråden för att inte missa den fantastiska historien om hur "jag" har våldtagit min mamma och fortsätter att hota "småbarnet" för att hacka FO. :oops:

Syftet med detta verkar vara dels ett desperat försök att attackera mig och min sida (som bara innehåller sanning tillsammans med bevis för mina påståenden;)) men också att försöka lura Muppety som de fått för sig är en annan vän som jag vill dra in i trubbel:

Citat:
Muppety, sån är Robin Jansson, han gör allt för att ställa alla mot varandra för nu är han uthängd, alla vet vem han är, då vill han dra in dig, den andra och alla andra mot varandra. Jag tror du är mycket smartare än så Muppety att du inte går på Sugmags bluff. Han kommer bli förmodligen mer och mer agressiv framöver och ge sig på dig på många sätt. Bara undvika han så mycket du kan. Lycka till Muppety.

Väldigt omtänksam med tanke på att det är skrivet av samma person som skrev ett långt hatinlägg och kallade Muppety för en äcklig kackerlacka som är sjuk i huvudet i princip, bara för att han sa att han gillar Flashback.
Det är fantastiskt hur vissa kan helt sakna självinsikt. :D
Det är ännu mer fantastiskt att du hela tiden försvarar dig och förnekar att du är "Robin Jansson". Det avslöjar dig mer än att folk här skriver skit om dig. Hade du inte brytt dig och slutat försvara dig som en liten fjortisbrud hade alla gått vidare.

Men du skiter i det blå skåpet om och om igen. Plus att den där Robin Jansson, 95:an du vet, han har hemliga uppgifter, vilket bara gör det ännu mer ironiskt 😂

Alla vet att det är du, sen om dom sprider lite falska rykten för att öka smaken på det hela gör inget. Men alla vet att det är du oavsett 😂

Du kommer inte undan din hund. Det är vad du är, för det är just ni hundar till Jan som får stället att drivas än idag.


Jag blev bannad efter att jag skrev det här (y)
 
Topp