Terrordåd i Ryssland

Ak47

Medlem
Reg
19 Dec 2018
Inlägg
1,253
Vet inte om jag skall skratta eller gråta över hur dumma USA och Storbritannien är.

För ca två veckor sedan varnade USA och Storbritannien sina medborgare om att ett stort terrordåd skulle ske i Moska. De hade rätt. Det behövs inte så mycket spekulation om vem eller vilka som ligger bakom det men jag tror att det kommer nu hända fler terrordåd i Ryssland.
 
USA "visste" att Nordstream skulle sprängas. Alla fick vara med för att "utreda" det men det enda som inte fick delta i utredningen var Ryssland.

Som vanligt "visste" USA att det skulle ske terrordöd i Ryssland/Moska också.
Försöker man gå in på USA:s ambassads hemsida Ryssland får man detta meddelande:
We’re sorry, this site is currently experiencing technical difficulties.
Please try again in a few moments.
Reference ID:

Hur som helst så hoppas jag inte det här leder till något stort vedergällning, vem eller vilka som ligger bakom detta fruktansvärda brott är inte svårt att förstå. Hoppas våran riksidiot Wolfgang Hansson inte skriver något olämpligt. När Aftonbladet nu höjer Sverige till skyarna med sina rubriker:

4 sätt: Så blir Sverige en huvudvärk för Putin​

Hoppas inte Putins huvudvärk blir Sveriges migrän.

Dödssiffran är uppe i över 45 döda nu.
 
Taget direkt från tv-spelet No Russian - Modern Warfare 2 Remastered spola till ca 01:30
 
Vita huset har gjort sitt första tal om terrordådet; För tillfället finns det inga indikationer på att Ukraina eller ukrainare skall ligga bakom detta.
Visst USA, ni har koll på era terrorister så ni vet vilka som ligger bakom attacken.
 
Varför har IS ställt till med terror/massmord i Ryssland? Jag vet att ryssarna har bekämpat dem i Syrien men vilken är IS egen motivering? Sedan hoppas jag att USA och Storbritannien delgett ryssarna sin information i detalj. Men det borde vara svårt att avvärja terrordåd ändå, terrorister/massmördare kan ju välja andra mål om en allmän eller specifik varning blivit publicerad.

60 döda nu, enligt tass.com. Fler än 100 skadade.

Jag hoppas att man kan ha dödat de flesta av gärningsmännen men ha en kvar att pressa på uppgifter.
 
Varför har IS ställt till med terror/massmord i Ryssland? Jag vet att ryssarna har bekämpat dem i Syrien men vilken är IS egen motivering? Sedan hoppas jag att USA och Storbritannien delgett ryssarna sin information i detalj. Men det borde vara svårt att avvärja terrordåd ändå, terrorister/massmördare kan ju välja andra mål om en allmän eller specifik varning blivit publicerad.

60 döda nu, enligt tass.com. Fler än 100 skadade.

Jag hoppas att man kan ha dödat de flesta av gärningsmännen men ha en kvar att pressa på uppgifter.
Det är att IS tog på sig det för att de har alltid styrts av USA.
Hur som helst så har några av dessa terrorister gripits. En av terroristerna Rustam Azhiyev var med i ukrainska militärstyrkorna. En annan terrorist osm blir utfrågad varför han gjorde det säger att han blev erbjuden 5 500 dollar. Alla dessa terrorister var på väg till Ukraina. De var på väg att fly till Ukraina. Det finns så klart idioter i Sverige som kommer läsa vad Aftonbladet kommer skriva som styrs direkt från Washington om att de inte är sant. Sen kommer USA vända på det och säga att terroristerna inte behandlas väl och torteras för en av dem fick sitt öra bortskuret och blev matad med den. Hur många timmar tog det för USA att dra slutsatsen att Ukraina inte är inblandat? Vad vet USA om det? Det jag vill säga är att det är tyvärr så här vårt land Sverige sköts numera. Vi får antingen söka och så till sanna källor som Friaordet eller så får ni låta er luras av köpta medier som Aftonbladet, Expressen eller ett forum som kommer ta bort sanna inlägg och låta osanningar dominera. Undrar ni vad det forumet heter det är inte mindre en Flashback. En del av statens förlängda arm att kontrollera åsikter.
 
Det är att IS tog på sig det för att de har alltid styrts av USA.
Hur som helst så har några av dessa terrorister gripits. En av terroristerna Rustam Azhiyev var med i ukrainska militärstyrkorna. En annan terrorist osm blir utfrågad varför han gjorde det säger att han blev erbjuden 5 500 dollar. Alla dessa terrorister var på väg till Ukraina. De var på väg att fly till Ukraina. Det finns så klart idioter i Sverige som kommer läsa vad Aftonbladet kommer skriva som styrs direkt från Washington om att de inte är sant. Sen kommer USA vända på det och säga att terroristerna inte behandlas väl och torteras för en av dem fick sitt öra bortskuret och blev matad med den. Hur många timmar tog det för USA att dra slutsatsen att Ukraina inte är inblandat? Vad vet USA om det? Det jag vill säga är att det är tyvärr så här vårt land Sverige sköts numera. Vi får antingen söka och så till sanna källor som Friaordet eller så får ni låta er luras av köpta medier som Aftonbladet, Expressen eller ett forum som kommer ta bort sanna inlägg och låta osanningar dominera. Undrar ni vad det forumet heter det är inte mindre en Flashback. En del av statens förlängda arm att kontrollera åsikter.

Skär av terroristens öra efter gripandet: ”Ät din jävel”​


😄😄😄
 
Hur många timmar tog det för USA att dra slutsatsen att Ukraina inte är inblandat? Vad vet USA om det? Det jag vill säga är att det är tyvärr så här vårt land Sverige sköts numera. Vi får antingen söka och så till sanna källor som Friaordet eller så får ni låta er luras av köpta medier som Aftonbladet, Expressen eller ett forum som kommer ta bort sanna inlägg och låta osanningar dominera. Undrar ni vad det forumet heter det är inte mindre en Flashback. En del av statens förlängda arm att kontrollera åsikter.

Det där är också ett tecken på att Ukraina är USAs lilla land. På samma vis vill man ha till regimskifte i Ryssland så att USA även kontrollerar Ryssland. USA sedan kontrolleras inte av det amerikanska folket. USA är inte det amerikanska folket. Den amerikanska staten är något annat liksom den svenska staten och det svenska folket är två olika saker. Såklart. Du har också helt rätt om Flashback. Bäst är nu om Flashback dör.

Usla människor det här, massmördarna och terroristerna. "Riktiga" religiösa hade gjort sig till martyrer. De här idioterna trodde att de kunde komma undan.
 

😄😄😄
Nu fick Aftonbladet det dem är ute efter. Försvara terroristerna och tycka synd om dem men skiter i de 150 människor som dödades brutalt. Egentligen är Aftonbladet ute efter att kasta skit på Ryssland och inget annat.
 
Det där är också ett tecken på att Ukraina är USAs lilla land. På samma vis vill man ha till regimskifte i Ryssland så att USA även kontrollerar Ryssland. USA sedan kontrolleras inte av det amerikanska folket. USA är inte det amerikanska folket. Den amerikanska staten är något annat liksom den svenska staten och det svenska folket är två olika saker. Såklart. Du har också helt rätt om Flashback. Bäst är nu om Flashback dör.

Usla människor det här, massmördarna och terroristerna. "Riktiga" religiösa hade gjort sig till martyrer. De här idioterna trodde att de kunde komma undan.
Jag önskar att fler kunde hitta till Friaordet och att ämnen kunde breddas ut och kunna diskutera allt som berör politik till historia. Min främsta intressen är faktiskt den judiska frågan. Bland annat familjen Rotschild. Hur världen styrs och så vidare.
Jag har aldrig träffat på någon människa som är så pengagalen som ägaren av Flashback samtidigt som han ljuger om yttrandefrihet på riktigt.
 
Topp