Flashback vs Friaordet

Om folk undrar vilka kommunister det är som "trollar" på flashback, så är antifabögen Robin 1 av dom.

En liten insikt i hans tankar här.


Robin e fett skabbig skit feg. Han har skit stor näsa.
 
Pedofilen Jan Axelsson har kommit på en ny strategi. Med sin pedofilvän Robin Jansson letar dom två upp vad vissa användare har skrivit på pedofilforumet flashback hänger Robin ut dom som medlemmar härifrån på sin sida. Hade det varit någon annan hade det kontot blivit bannat men eftersom två pedofiler jobbar så bra ihop och försöker sänka aktiviteten på det här forumet så tror pedofilerna att deras ide är så jävla vattentät men ni två kommer alltid bli avslöjade era äckliga pedofiler.


Jan Axelsson, jag tänkte att vissa saker låter jag det vara men det är du som säger kom. Var beredd på mina riktigt avslöjanden nu. Skottet är avfyrat.
Vad pedofilen inte har tänkt på att det är medlemmar från hans pedofilforum som Janne tipsar om och Robin letar upp vad dom skriver som han hänger ut. Fick höra att pedofilen Janne betalde Robin 5000 kronor för att hänga ut sina medlemmar. Snacka om att skjuta sig själv i foten.
Om någon undrar är det den här pedofilen vi pratar om, han som äger och är admin på pedofilforumet flashback.
 
Angående tråden att Tor är blockerat svarar pedofilen Axelsson,Ursprungligen postat av adminVad det gäller Tor så är detta tyvärr en ickefråga för majoriteten av användarna. Vi försökte under lång tid att uppmuntra besökarna att stödja oss via donationer. Samma användare som hade annonsblockerare påslagna och surfade via Tor var ofta samma personer som aldrig någonsin givit en enda donation. Vilket de givetvis har all rätt till.






Men svar till pedofilen från en användare,





(Pedofilen Axelsson har erkänt att inga som försvarar Ryssland kommer accepteras.)





Det är inlägg som pedoflen Axelsson inte gillar, det är inte off topic men dom avslöjar hur pedofilen vill ha det. Inlägg som pedofilen Axelsson raderar men som kommer fram till mig.

Vad hände med det här inlägget pedofil Janne? Det är precis det du säger, du säljer allt. Du hade sålt ditt arsle också för pengar.

Finns det några andra funktioner som är till salu?

”Vi tänker inte tillåta Tor för att vi inte tjänar pengar på det” rimmar dåligt med att forumets syfte är att tillhandahålla en plattform för yttrandefrihet.

Tor säkerställer oövervakad och ocensurerad tillgång till information. Det är väl ändå viktigt för yttrandefriheten oavsett om du tjänar pengar på det eller inte?


Vad trevligt att höra att ni tjänar så mycket på donationer att det ska flyttas till en ny undersida. Hur mycket mer skulle ni behöva tjäna för att tillåta Tor?

Vad skulle det kosta i kronor som donation för att Tor skulle tillåtas?


Frågar igen, vad hände med detta inlägg pedofil Janne? Var det för tungt och för ärligt skrivet Janne?

Ni som läser, Tor är överlägset den bästa anonyimitetstjänsten och dessutom helt gratis. Pedofilen Jan Axelsson stänger av Tor och ni ka läsa här hur han förklarar sig och hur reaktionerna blir. Så tänk, är verkligen pedofilforumet så anonym som pedofilen Axelsson sagt hela tiden eller är det så att det är den eskilda som väljer att vara anonym och inte forumet. Jag skriver det här inlägget på Friaordet med Tor. Det betyder att Friaordet tillåter mig vara anonym medans pedofilen Axelsson förbjuder anonymitet.

När jag ändå skriver. Regulus din fjant, varför är du så frånvarande från den tråden om att Tor är blockerat? Du som är Sveriges största försvarare av anonymitet. Har Axelsson knullat dig också så hårt i stjärten att du inte vågar säga till något om detta? Fan vad ni alla är så jävla vidrigt patetiska. Förstår fan inte hur ni orkar leva med er. Dag in dag ut samma eländiga hopplösa människor ni är som inte bidrar något till staten utan är bara en jävla förlust som sjukpensionär.

Blev för mycket för pedofilen Janne att han var tvungen att radera inlägget fast den är helt OT. Pedofilen måste bli galen över hur du får tag på raderade inlägg :ROFLMAO:.
 
Hänger det bara riktiga idioter på pedofilforumet flashback? Är det den typen av människor som har lässvårigheter?

flashback.org/t3603927 tråden handlar om ifall Google kan identifiera Flashbackanvändare?

Nu vet jag inte om det är moderatorer som hoppar in på sina vanliga medlemskonton eller om det bara är riktiga idiotet som säger nej och att pedofilforumet inte skulle spara IP-adresser? Nähe? Att medvetet ljuga och lura är trams och off topic som borde få alla som ljuger i tråden för det stämmer inte. Vad står det i rutan som kommer upp när man ska godkänna kakor?

Vi och våra lagrar och/eller får åtkomst till information på en enhet, exempelvis cookies, samt bearbetar personuppgifter, exempelvis unika identifierare och standardinformation som skickas av en enhet för personanpassade annonser och andra typer av innehåll, annons- och innehållsmätning samt målgruppsinsikter, samt för att utveckla och förbättra produkter. Med din tillåtelse kan vi och våra leverantörer använda exakta uppgifter om geografisk positionering och identifiering via skanning av enheten. Du kan klicka för att godkänna vår och våra leverantörers uppgiftsbehandling enligt beskrivningen ovan. Alternativt kan du få åtkomst till mer detaljerad information och ändra dina inställningar innan du samtycker eller för att neka samtycke. Observera att viss behandling av dina personuppgifter kanske inte kräver ditt samtycke, men du har rätt att invända mot sådan uppgiftsbehandling. Dina inställningar gäller endast den här webbplatsen. Du kan när som helst ändra dina preferenser eller dra tillbaka ditt samtycke genom att gå tillbaka till denna webbplats och klicka på knappen "Integritet" längst ned på webbsidan.
 
Topp